  • 11. Data: 2003-12-05 14:48:30
    Temat: Re: RANKING NAJGORSZYCH BANKÓW !!!
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    Użytkownik "rmrmg" <i...@s...atu.re> napisał w wiadomości
    news:pan.2003.12.05.13.43.02.40517@rmrmg...
    > In <bqpqi1$ps$1@news.onet.pl> Tomek K wrote:
    >
    > mbank
    > Zakładanie konta trwało 49 dni i 5 telofonów do mlinii by raczyli
    > ruszyć dupy i przeczytać dokumenty co im wysłałem. Zareagowanie na
    > maila trwało tydzień bez 10h i 3 telefony. O tym by dowiedzieć się,
    > że faksy jakie im wysłałem są nie czytelne dowiedziałem się dopiero
    > po 2 telefonie na mlinie. Czy tak trudno by było o tym mailowo
    > poinformować albo chociaż smsa wysłać.

    być może były tak nieczytelne, że nie wiadomo było do kogo pisać, że
    nieczytelne :-)
    TS

  • 12. Data: 2003-12-05 15:29:57
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <pan.2003.12.05.13.43.02.40517@rmrmg>, rmrmg wrote:
    > In <bqpqi1$ps$1@news.onet.pl> Tomek K wrote:
    >
    > mbank
    > Zakładanie konta trwało 49 dni

    VW - już jest prawie 40 dni i nadal konta nie ma. Myślę, że spokojnie
    mają szansę wyrównać, a nawet przegonić. Nie mówiąc już o tym, że pani
    zadzwoniła do mnie skarżąc się, że moje nazwisko nie mieści im się na
    karcie.

    Renata

  • 13. Data: 2003-12-05 17:36:51
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <s...@a...sobie.do.woli.invalid>

    Renata Gołębiowska wrote:
> [...]
    > mają szansę wyrównać, a nawet przegonić. Nie mówiąc już o tym, że pani
    > zadzwoniła do mnie skarżąc się, że moje nazwisko nie mieści im się na

    A w VW nie wpisuje sie samemu danych na karte w kratki na formularzu? Nie
    pamietam juz mojego formularza, ale na mojej karcie mam inicjal imienia i
    nazwisko (w Pekao mialem swego czasu podobnie) a moje nazwisko jest dluzsze
    niz Twoje :) Problemem mogloby byc bardziej ekstremalne (np. dwuczlonowe)
    nazwisko. A moze ktos na grupie wie, jaka metode sie wtedy stosuje?

    Pzdr
    Hubert
    hubertg * poczta , onet , pl

  • 14. Data: 2003-12-05 19:59:34
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <bqqfl7$7ll$1@sunflower.man.poznan.pl>, Hubert Grzegorzewski wrote:

    > A w VW nie wpisuje sie samemu danych na karte w kratki na formularzu? Nie
    > pamietam juz mojego formularza,

    Nie pamiętam, w każdym razie formularz zaakceptował to co podałam.

> [...]
    > niz Twoje :) Problemem mogloby byc bardziej ekstremalne (np. dwuczlonowe)
    > nazwisko. A moze ktos na grupie wie, jaka metode sie wtedy stosuje?

    Właśnie mam dwuczłonowe, ale mBank jakoś nie miał z tym problemu.

    Renata

  • 15. Data: 2003-12-05 22:15:48
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    In <s...@1...acn.waw
    .pl> Renata
    Gołębiowska wrote:

> [...]
    > mają szansę wyrównać, a nawet przegonić. Nie mówiąc już o tym, że
    > pani zadzwoniła do mnie skarżąc się, że moje nazwisko nie mieści im

    Zaproponował bym zadzwonić do nich i poganiać oraz przypominać ale
    pewnie oburzona pani odbierając słuchake powiedziała by pewnie "jem
    przecież!" ;) Pozatym co oni takiego oferują by się tak pozwalać
    traktować?

    p.s. Moja mama ma na karcie imię i oba nazwiska w sumie 20 znaków i
    jakoś śię mieści tylko miedzy nazwiskami nie dali myślinika. Bank
    to pko bp sa. Mam jeszcze karte z czasów swojej przygody z
    inteligo i tam jest imię pod nazwiskiem a miejsca na nie na cała
    szerokosć karty.

    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu

  • 16. Data: 2003-12-05 23:30:52
    Od: "Bartek Grębowicz" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek K" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Stawiam na ING Bank Śląski
    > - drożyzna
    > - obsługa jak w warzywniaku
    > - przerost formy nad treścią
    > - niekompetencja
    > - itp.
    >
    > A wy jak obstawiacie???

    BZWBK - zlodzieje, oszusci.

  • 17. Data: 2003-12-06 09:04:52
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek K" napisał:

    | A wy jak obstawiacie???

    Może nie będę oryginalny, ale z tych, z którymi miałem doświadczenie
    zawodowe i prywatne palmę pierwszeństwa otrzymuje:
    ING Bank Śląski SA
    Potem długa przerwa i kolejne miejsca:
    PKO BP SA,
    Pekao SA.

  • 18. Data: 2003-12-06 21:58:45
    Od: "Adro" <a...@p...Tyskie.org>

    Użytkownik >> Bartek Grębowicz << napisał:

    (...)

    > BZWBK - zlodzieje, oszusci.

    I pijaki! Bo każdy złodziej, to pijak!

    --
    * * * * * * * *
    Tymczasem,

  • 19. Data: 2003-12-06 22:55:35
    Temat: Odp: RANKING NAJGORSZYCH BANKÓW !!!
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Andriej Uljanow <a...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bqpubs$l4n$...@k...man.lodz.pl...

    > PKO BP SA i Pekao SA.
    PKO BP z tendencją do powolnego poprawiania PEKAO SA - do pogrązania się.

  • 20. Data: 2003-12-07 08:17:26
    Od: "Przemek" <p...@...to.poczta.onet.pl>

    > Stawiam na ING Bank Śląski
    > - drożyzna
    > - obsługa jak w warzywniaku
    > - przerost formy nad treścią
    > - niekompetencja
    > - itp.
    >
    > A wy jak obstawiacie???

    Jeszcze tylko kilka banków i będzie to lista banków w Polsce. :-))
    Wiekszość ludzi w Polsce ma konto w jednym banku i z reguły jest
    niezadowolonych ale go nie zmienia (ma rację, bo we wszystkich bankach jest
    podobnie - zalezy na jakiego dysponenta się trafi. Bank opluwany przez
    jednych jest extra dla innych).

    Ten post jest w stylu: "Kto jest za Małyszem niech się wpisze!!!"
    Albo inaczej: "Kto nie lubi Małysza niech się wpisze!!!"
    :-)

    Pozdrowionka
    Przemek