  • 1. Data: 2003-12-05 09:08:05
    Temat: Jaki bank - debet, lub coś podobnego - po raz drugi
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

    Nikt mi sensownie nie odpisal wiec poruszam temat po raz drugi:

    Witam

    Nie udalo mi sie zalatwic kredytu odnawialnego w mBank, a tam splywala moja
    wyplata od maja 2002.

    Pytanie jest takie: czy i w jakim banku mozna sobie zalatwic debet lub
    kredyt odnawialny lub coś podobnie dzialajacego, zeby:
    - dalo sie przeniesc historie rachunku i na tej podstawie cos zalatwic
    - bylo w miare szybko
    - i zeby sie nie czepiali dlugosci umowy o prace (mam do 06/2004)

    Wiem ze normalnie w bankach trzeba by wyplata splywala przez ok 3 miesiace i
    potem dają jakiś maly debet. Ja nie mam tyle czasu, a mBank takiej prostej
    uslugi nie oferuje (kredyt odnawialny jest na min. rok - dziadostwo)
    Zwykla pozyczka mnie raczej nie interesuje, bo to mają byc pieniądze
    awaryjne i na raczej krótko

    Jakies propozycje ??

    slovek