  • Data: 2002-01-07 16:53:55
    Temat: Re: R-Profit w Reiffeisenie czy inne?
    Od: "vladi" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Wydawalo mi sie, ze prowadzenie R-Profitu jest darmowe. Czy sie myle?
    | Firma jest mala i obroty tez beda nieduze dlatego szukam taniego
    | rozwiazania.

    tak, ale:
    a.przelewy krajowe z komputera via modem 2pln + 2.3pln za operacje!
    b.minimalne obroty roczne 1 mln pln a jak nie bedzie to potem 150pln za
    miesiac
    c.niekompetetni prowadzacy. nie potrafia np. ustalic czy maja oddzial w
    ostrawie w czechach :)
    d.oprocentowanie 4% ale powyzej chyba 10.000pln, ponizej 0%
    e. min. lokata terminowa 20.000pln (ale tu oprocentowanie jest dobre)
    f. kasa nieczynna w sobote jak caly bank

    --vladi
    sam korzystam ale nastepny rachunek otwieram gdzie indziej