    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Qpa szmalu...
    Date: Wed, 9 Mar 2016 10:54:37 +0100

    "Waldek" nbnfmq$3am$...@n...news.atman.pl

    > IMO niewielu z "grupowiczów" spełnia warunek ;)

    IMO -- nikt. Ale może jest i tu jakaś abolicja? ;)
    [może spalenie akt?...]

    "Waldek" nbngip$dv9$...@n...news.atman.pl

    Ay&s=NdnT4JTV <--

    > Eneuelu ... tak się robi kasę ;)

    > http://sklep.fusic.pl/harmonix-x-dc-million-maestro-
    1-5m-autoryzowany-dealer.html

    Światłowodowy przewód audio za 36900,00 zł -- na plny to niespełna 4 złote...
    Zastanawiałem się kiedyś nad sprzętem o imieniu NAD. :) Były to czasy PLZów
    i podobne ;) ceny. ;)

    -=-

    Do niekumatych -- kiedyś moje zarobki były takie, że rozpatrywałem zakup
    NADajnika zakłóceń akustycznych ;) w cenie adekwatnej do tego przewodu
    światłowodowego... Albo jak kto woli -- odtwarzacz CD ceną swą dorównywał
    cenie małego/średniego mieszkania. :)

    -=-

    Idę raz jeszcze do drukarni i przed sąd, aby postawić...
    [się czy samochód?... -- jeszcze zobaczymy!]

    -=-

    BTW NADajników... Nadia głosi swoją mowę ostatanią...
    Za ową mową stoją już lata łagru w liczbie 23.

    http://bi.gazeta.pl/im/2a/7c/10/z17285930Q,Nadia-Saw
    czenko.jpg

    Miłe dziewczę walczące o demokrację energetyczną na Zielonej Ukrainie.
    Mili chłopcy (w onucach bądź boso) walczą (czytaj --> giną bezsensownie)
    tam (jako czołgiści) a Nadia walczyła z pokładu helikopteru. Inni mili
    Ukraińcy (poniekąd Polacy) wysyłani byli w helikopterach na śmierć
    (stare, radzieckie, poradzieckie, rosyjski itp. helikoptery należało
    wymienić na nowe, zgodne z NATOwskimi, zwykle produkowane na Zachodzie)
    a miłą Nadię spotkał los odmienny...

    Wiem, wiem -- to nie żadne helikoptery, to śmigłowce... Ale może
    odrobina greckich (czyli prawosławnych) wpływów językowych nie zawadzi...

    https://www.youtube.com/watch?v=tAyS162QpZY
    Limeryki o narodach - narody

    Jestem przeciwnikiem państw narodowych.
    Ponadto jestem przeciwnikiem Achmetowa.
    Achmetowa, Buzka, Tuska itp. właścicieli energetycznych...

    Obecnie LBalcerowicz chce być premierem Ukrainy.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'