  • Data: 2004-10-07 20:36:11
    Temat: Re: Pytanko o przelew (inteligo -->pko.bp)
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 07 Oct 2004 22:12:31 +0200,
    osoba podpisana: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>
    napisała:

    > Mnie zastanawia jedno. Skąd ta osoba, mająca konto w PKO BP SA wie o
    > tym, czy przelew dotarł, czy nie? Chodzi codziennie do banku?

    Wystarczy, że ma "skrzynkę internetową" wtedy dostaje następnego dnia
    zestawienie transackji za każdy dzień. (O ile jakieś były)

    KJ
    PS. To był tylko przykład. OIMW to PKOBP ma też jakieś powiadamianie
    SMS-ami (i nie chodzi o inteligo)

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Keyboard error press F1 continue