  • 1. Data: 2008-04-22 10:27:59
    Temat: Pytanie o pekao sa
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

    Witam,
    Wyslałem już 4 maile do p...@p...com.pl z prostym pytaniem i nie
    raczyli nic odpisać.
    W związku z tym pytam Was - czy w ich hiper systemie internetowym da się
    jakoś włączyć emailowe powiadomienia o przelewach?
    Widzę tylko opcje powiadomień SMS - płatne. Chciałbym tak jak miałem jeszcze
    2 tygodnie temu w systemie BPH.

    Maciek

  • 2. Data: 2008-04-22 11:00:37
    Temat: Re: Pytanie o pekao sa
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Kwi, 12:27, "Maciek" <i...@w...pl> wrote:
> [...]
    > jakoś włączyć emailowe powiadomienia o przelewach?
    > Widzę tylko opcje powiadomień SMS - płatne. Chciałbym tak jak miałem jeszcze

    Zgodnie z warunkami fuzji mieli zagwarantowac ta sama funkcjonalnosc.

    Zloz na pismie, z potwierdzeniem na kopii reklamacje z zadaniem
    przywrocenia bezplatnych powiadomien email a do czasu realizazji tego
    zobowiazania, bezplatne zastapienie ich sms.

  • 3. Data: 2008-04-22 11:18:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> writes:

> [...]
    > przywrocenia bezplatnych powiadomien email a do czasu realizazji tego
    > zobowiazania, bezplatne zastapienie ich sms.

    Kopia do UOKiK

    http://biznes.onet.pl/0,1734327,wiadomosci.html

    MJ

  • 4. Data: 2008-04-22 12:16:31
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Maciek" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakoś włączyć emailowe powiadomienia o przelewach?
    > Widzę tylko opcje powiadomień SMS - płatne. Chciałbym tak jak miałem

    Ustawienia->Usługi powiadomień SMS->Ustawienia powiadomień
    Jest tam pole "Aktualny adres e-mail"
    Sprawdź, może to jest to?

    ps. Nie wysyła się majli na email tylko za pomocą poczty wewnętrznej
    Link jest koło kopertki w prawym górnym rogu.

    Miroo

  • 5. Data: 2008-04-22 20:04:43
    Od: e...@g...com

    Nie ma i nie będzie przynajmniej w najbliższej przyszłości. Sad but
    true

    Pozdrawiam
    elx

  • 6. Data: 2008-04-22 20:14:30
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Kwi, 22:04, e...@g...com wrote:
    > Nie ma i nie będzie przynajmniej w najbliższej przyszłości. Sad but
    > true

    to powinni bezplatnie (jesli w bph mail bylo bezplatne) zastapis to
    sms-ami.

  • 7. Data: 2008-04-23 06:38:12
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

> [...]
    >
    > ps. Nie wysyła się majli na email tylko za pomocą poczty wewnętrznej
    > Link jest koło kopertki w prawym górnym rogu.

    Nie to nie działa - ani na adres email ani pocztą wewnętrzna nie powiadamia.

  • 8. Data: 2008-04-23 06:53:00
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    > Nie to nie działa - ani na adres email ani pocztą wewnętrzna nie
    > powiadamia.

    Czyli ten adres email to jakaś zmyła :) A na pewno opłaciłeś i włączyłeś
    usługę?

    Co do poczty wewnętrznej - pisałem o niej tylko w kontekście kontaktu z
    bankiem,
    a nie powiadamiania o przelewach, przecież nie miałoby to sensu :)
    Miroo

  • 9. Data: 2008-04-23 07:15:10
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

    > Czyli ten adres email to jakaś zmyła :) A na pewno opłaciłeś i włączyłeś
    > usługę?

    Nic nie włączałęm bo nie widzę takiej opcji.

    > Co do poczty wewnętrznej - pisałem o niej tylko w kontekście kontaktu z
    > bankiem,
    > a nie powiadamiania o przelewach, przecież nie miałoby to sensu :)

    :)
    Do kontaktu z bankiem też sie nie nadaje.
    Ogólnie - 5 maili, 2 razy formularz na stronie, i raz mail wewnętrzny -
    wszystko bez odpowiedzi.
    Ot pokazali gdzie mnie mają :)
    No nic - wrócę do BPH chyba że zareklamujecie tańszy bank z powiadomnieniami
    email o zmianach na koncie.

    Maciek