  • 1. Data: 2008-04-22 07:00:28
    Temat: Chciał bym kupić cos na ebay, ale jak sobie poradzic z tym pay pal
    Od: "tomek" <k...@p...onet.pl>

    Witam chciał bym zacząc kupować na ebayu
    ale nigdy nie kupowałem nic przez pay pal, czytam teraz dużo
    o tym pay palu ale troche się gubię bo opinie o tym są rózne i sprzeczne.
    Jak polecacie zacząc przygodę z paypalem aby sie nie sparzyc
    i kasy nie stracic .

    Z góry serdeczne dzieki za odpowiedzi
    Przepraszam za lamerski post

  • 2. Data: 2008-04-22 11:06:48
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Kupować z paypalem jest w miare prosto i bezpiecznie (karta z niskim limitem lub
    doładowywana przed transakcją) więc się
    nie stresuj, gorzej sprzedawac.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2008-04-22 17:58:51
    Od: "jan" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Kupować z paypalem jest w miare prosto i bezpiecznie (karta z niskim
    > limitem lub doładowywana przed transakcją) więc się
> [...]

    karta ale jaka ?
    wystarczy bankomatowa i taka co sie placi nią np w carefurze czy musi byc
    jakas spacjalna kredytowa ?/

  • 4. Data: 2008-04-22 18:12:58
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Kwi, 19:58, "jan" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > karta ale jaka ?
    > wystarczy bankomatowa i taka co sie placi nią np w carefurze czy musi byc

    Umozliwiajaca platnosci w internecie.
    Jak masz czas, to zaloz konto w mBanku.
    Mozesz tez zalozyc rowniez bezplatne kontp w Polbanku
    Tu i tu kary debetowe umozliwiaja platnosc w internecie.