    From: s...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pytanie o obligi SP1206
    Date: 4 Dec 2002 10:12:17 +0100

    > Zastanawia mnie tylko jedno czy seria SP1206 zostala wemitowana jeszcze przed
    > wejsciem podatku belki czy juz po, bo jesli przed to kupujac ja nawet teraz
    > powinienem byc zwolniony z belkowego przez te 5 lat do (XII.2006). Czy ktos
    > wie kiedy wyszla emisja tych obligow???
    >
    > Pozdr.
    > Gregor

    No cóż skoro nie satysfakcjonują cię moje odpowiedzi to może ktoś inny ci
    pomoże. Dodam tylko, że nie funkcjonuje to tak jakbyś chciał tzn. nawet jeśli
    kupisz obligacje na giełdzie które były wyemitowane przed wprowadzeniem podatku
    od zysku, to jeżeli pozwolisz na to, żeby odsetki zostały naliczone i wypłacone
    to skubną cię podatkiem od tych odsetek.