  • 1. Data: 2005-07-26 20:33:19
    Temat: Pytanie o PCC1/a i PCC1 - jak to ugrysc?
    Od: Daniel <t...@w...pl>

    Czesc wzielismy z moja piekna kredyt na mieszkanie i dano nam PCC1/a i
    PCC1 - Tutaj jest moje pytanie co to takiego - jak wyczytalem chodzi tu
    o zaplacenie podatku od zlozenia wniosku o wpis do hipoteki. Tutaj
    pojawia sie pytanie - o skladanie takich oswiadczen w sytuacji kiedy
    nasze urzedy skarbowe sa w roznych miastach (przyznam ze od kilku lat
    nie mieszkam w swoim miescie i nie usmiecha mi sie jechanie tam by
    zlozyc ten dokument, ktory opiewa na sume 19 zlotych). Co moge z tym
    fantem poczac??? Jak moge ta sprawe rozwiazac - szczegolnie ze zalezy mi
    na czasie i jak sami wiecie pracy jest tyle ze nie mam gdzie rak wlozyc
    ;-))).
    Pozdrawiam
    Daniel

  • 2. Data: 2005-07-26 20:44:19
    Temat: Re: Pytanie o PCC1/a i PCC1 - jak to ugrysc?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > nie mieszkam w swoim miescie i nie usmiecha mi sie jechanie tam by
    > zlozyc ten dokument, ktory opiewa na sume 19 zlotych). Co moge z tym

    Skladasz w US, na terenie "władzy" ktorego mieszkasz. A w ktorym sie
    ostatnio rozliczales ?

    19 zl ? Czyli kredyt w walucie obcej ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-07-26 20:54:25
    Od: Daniel <t...@w...pl>

    Skladasz w US, na terenie "władzy" ktorego mieszkasz. A w ktorym sie
    > ostatnio rozliczales ?

    Wlasnie to jest problem ze wysylam pit tam gdzie jestem zameldowany, a
    nie tam gdzie mieszkam. Teraz nie usmiecha mi sie tracic dnia na
    wycieczke i placic za pkp okolo 200 zlotych, by zabulic rzeczone 19 zlotych.

    > 19 zl ? Czyli kredyt w walucie obcej ?

    Tak

  • 4. Data: 2005-07-26 21:02:00
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 26 Jul 2005 22:54:25 +0200, Daniel <t...@w...pl> wrote:

    >Wlasnie to jest problem ze wysylam pit tam gdzie jestem zameldowany, a
    >nie tam gdzie mieszkam. Teraz nie usmiecha mi sie tracic dnia na
    >wycieczke i placic za pkp okolo 200 zlotych, by zabulic rzeczone 19 zlotych.

    A niby dlaczego nie mozesz i tego PITa wyslac poczta???
    A kaske wplacic przelewem.

    G.

  • 5. Data: 2005-07-26 21:11:39
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > 19 zl ? Czyli kredyt w walucie obcej ?

    A dlaczego mial by to byc skorelowane ? 19 zł jest chyba
    charakterystyczne dla hipoteki kaucyjnej (o nieustalonej "biezacej"
    wysokosci) a nie dla kredytu w walucie obcej...

    marekz

  • 6. Data: 2005-07-27 05:27:40
    Od: Daniel <t...@w...pl>

    Piotr Gralak wrote:

    > A niby dlaczego nie mozesz i tego PITa wyslac poczta???
    > A kaske wplacic przelewem.
    >
    > G.

    Moge to zrobic ale bank chce odemnie przybicia pieczatki na kwitku przez
    urzedasa i od tego uzaleznia uruchomienie srodkow. Mi przyznam strasznie
    zalezy na czasie...

  • 7. Data: 2005-07-27 07:30:51
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Moge to zrobic ale bank chce odemnie przybicia pieczatki na kwitku przez
    > urzedasa i od tego uzaleznia uruchomienie srodkow. Mi przyznam strasznie
    > zalezy na czasie...

    Wez numer konta US i wplac na to konto ... za posrednictwem tego banku;)

  • 8. Data: 2005-07-27 08:01:42
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > A dlaczego mial by to byc skorelowane ? 19 zł jest chyba
    > charakterystyczne dla hipoteki kaucyjnej (o nieustalonej "biezacej"
    > wysokosci) a nie dla kredytu w walucie obcej...

    Byc moze ... ale chyba najczesciej jest to zwiazane z takim kredytem.
    Tak mi sie to skojarzylo, bo tez placilem te nieszczesne 19 zl ...

  • 9. Data: 2005-07-27 08:39:07
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 27 Jul 2005 07:27:40 +0200, Daniel <t...@w...pl> wrote:

    >Moge to zrobic ale bank chce odemnie przybicia pieczatki na kwitku przez
    >urzedasa i od tego uzaleznia uruchomienie srodkow. Mi przyznam strasznie
    >zalezy na czasie...

    Durny bank.

    G.

  • 10. Data: 2005-07-27 08:51:22
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Daniel wrote:
    [...]

    > Moge to zrobic ale bank chce odemnie przybicia pieczatki na kwitku przez
    > urzedasa i od tego uzaleznia uruchomienie srodkow. Mi przyznam strasznie
    > zalezy na czasie...

    A jaki to bank, żebym wiedział na który uważać.
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y