  • 1. Data: 2005-07-26 16:42:27
    Temat: Przelew zewnętrzny w ING BS
    Od: "MariuszJ" <m...@a...pl>

    Witam
    Mam pytanie do posiadaczy konta w Banku Śląskim. Czy w systemie
    transakcyjnym, po zatwierdzeniu przelewu zewnętrznego istnieje możliwość
    anulowania tej operacji.
    Pozdrawiam
    MariuszJ

  • 2. Data: 2005-07-26 19:08:31
    Temat: Re: Przelew zewnętrzny w ING BS
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    MariuszJ napisał(a):

    > Mam pytanie do posiadaczy konta w Banku Śląskim. Czy w systemie
    > transakcyjnym, po zatwierdzeniu przelewu zewnętrznego istnieje możliwość
    > anulowania tej operacji.

    Jeśli była informacja, że przelew został zaksięgowany, to nie można go
    anulować. Podobnie jest z przelewami z datą realizacji "na następny dzień"
    złożonymi po godzinie 19:00. Takich przelewów nie można wycofać.

    --
    chairon