  • Data: 2020-03-10 22:22:55
    Temat: Re: Pytanie do znawców Curve
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Roman Tyczka, 10 mar 2020 w news:eebv1mo0fh8a$.dlg@tyczka.com
    napisałeś/aś:

    > Używam curve dla wygody i bezpieczeństwa, dzięki niemu nie noszę
    > wielu kart i mam funkcję Go Back In Time o której wspomniał MK.

    Co do bezpieczeństwa. Transakcje przez Cu dotyczą limitów tran.
    internetowych, więc jak zgubisz Cu, to ktoś może zrobić spore (do
    limitów) zakupy przez net. Na normalnej debetówce, jak ustawisz te limity
    na 0, to możesz nadal robić zakupy w realu, a jak ją zgubisz, to chyba
    tylko zbliżeniowo cię mogą okraść.