  • Data: 2020-03-11 09:56:38
    Temat: Re: Pytanie do znawców Curve
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 10 marca 2020 23:06:23 UTC+1 użytkownik Roman Tyczka napisał:

    > Czy w praktyce da się żyć z limitami zakupów sieciowych ustawionymi na
    > zero? I czy te limity dotyczą BLIKa? Bo nie wiem czy ten argument jest
    > życiowy.

    "Argument" kretyński, jak pisałem w poprzednim poście.

    Inna sprawa, że do zakupów przez net warto mieć osobną kartę.
    Nie jest o taką trudno (oczywiście karta darmowa):
    - KK simplicity w citi,
    - KK w santander - darmowa na rok lub dwa (na dwa pajacyk, dodatkowo w promocji do
    wzięcia do 800zł) - KK u nich z limitem do 4k można dostać u nich "na klik" zaraz po
    założeniu konta,
    - KD "wielowalutowa" (ale można używać jako zwyczajnej złotówkowej) w kantorze
    aliora,
    - KD w nest,
    - KD w idea lub getout (ale to dla desperatów ;),
    a z warunkiem jednej transakcji "zwykłej" na miesiąc:
    - KD w bnp, mBąku i milku (tutaj jeszcze warunek ping-ponga na 1k/mc - ale za to dają
    również na rok ubezpieczenie - wizyta lekarza czy hydraulika)
    lub z warunkiem większego ping-ponga:
    - KD w citi (ping pong 5k), mBąk intensive (7,5k) lub santander select (10k).

    Co do blika, to ma on osobne limity, nie ma żadnego związku z jakąkolwiek kartą.