  • 11. Data: 2006-10-10 17:21:28
    Temat: Re: Pytanie do specjalistów
    Od: Ra <w@stopce>

    platini76 napisał(a):

    > Zawsze mozna probowac ulozyc sie z bankiem, ale ukrywanie kont (i srodkow na
    > nich) przed egzekwujacym sadowy wyrok komornikiem to zwykly walek. Oszustow
    > nazywajmy po imieniu. Oczywiscie bank z tego powodu nie splajtuje, ale to
    > zadne usprawiedliwienie.

    Różnie w życiu bywa. Osoba z rodziny z sąsiadem podżyrowałą kredyt
    koledze. Kolega po jakimś czasie się wypiął, sąsiad też. ZCW to sprawę o
    zwrot kasy można było założyc dopiero po spłaceniu długu, przez 10 lat
    życie praktycznie w nędzy i pustki w domu żeby komornik nic nie zabrał

  • 12. Data: 2006-10-11 06:13:12
    Od: "platini76" <p...@g...pl>

    Ra <w@stopce> napisał(a):

> [...]
    > zwrot kasy można było założyc dopiero po spłaceniu długu, przez 10 lat
    > życie praktycznie w nędzy i pustki w domu żeby komornik nic nie zabrał

    Dobry zwyczaj: nie pozyczaj. Jeszcze lepszy: nie poreczaj. Nie ma przymusu
    zyrowania kredytow. BTW KAZDA osoba nachodzona przez komornika ma tysiac
    rzeczy na swoje usprawiedliwienie i pretensje do calego swiata.

    platini

  • 13. Data: 2006-10-12 11:07:44
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    platini76 wrote:
    > Neko <miglce@_bez_spamu_neostrada.pl> napisał(a):
    >

    > Zawsze mozna probowac ulozyc sie z bankiem, ale ukrywanie kont (i srodkow na
    > nich) przed egzekwujacym sadowy wyrok komornikiem to zwykly walek.

    i jeszcze można za to oberwać.

  • 14. Data: 2006-10-12 13:36:14
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "platini76" <p...@g...pl> napisał

    : nie pozyczaj. Jeszcze lepszy: nie poreczaj. Nie ma przymusu
    > zyrowania kredytow. BTW KAZDA osoba nachodzona przez komornika ma tysiac
    > rzeczy na swoje usprawiedliwienie i pretensje do calego swiata.

    Bredzisz waszmosc. I zycia nie znasz.

    Neko

  • 15. Data: 2006-10-12 13:56:04
    Od: "platini76" <p...@g...pl>

> [...]

    > Użytkownik "platini76" <p...@g...pl> napisał
    >
    > : nie pozyczaj. Jeszcze lepszy: nie poreczaj. Nie ma przymusu

    Jak nie wiesz co sensownego napisac, to lepiej nie pisz wcale.

    platini

  • 16. Data: 2006-10-12 14:03:56
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "platini76" <p...@g...pl> napisał

    > Jak nie wiesz co sensownego napisac, to lepiej nie pisz wcale.

    Jak sie czyta powyzsze twoje wywody, to nie pozostaje
    nic innego jak je glupkowato skomentowac.

    Rady typu: "nie poreczaj", "nie pozyczaj" itd.
    sa tak glupkowate, niczym belkot Leppera
    na temat globalnej ekonomii.

    Neko

  • 17. Data: 2006-10-13 08:58:14
    Od: "platini76" <p...@g...pl>

> [...]

    > nic innego jak je glupkowato skomentowac.
    >
    > Rady typu: "nie poreczaj", "nie pozyczaj" itd.
    > sa tak glupkowate, niczym belkot Leppera

    Zacytowalem dosc popularne polskie przyslowie, i to bylo takie glupkowate?
    Zapetliles sie wasc. Lepper tez zachecal do walki z komornikami, wiec sam
    widzisz ktoremu z nas blizej do niego...

    platini

  • 18. Data: 2006-10-14 10:38:34
    Od: Ra <w@stopce>

    platini76 napisał(a):

    > Dobry zwyczaj: nie pozyczaj. Jeszcze lepszy: nie poreczaj. Nie ma przymusu
    > zyrowania kredytow.
    Zgadzam się w pełni, ja bym nie poręczył, ale 10-15 lat temu były inne
    czasy i wzjajemne żyrowanie kredytów było na porządku dziennym,
    przynajmnie pamiętam że moja rodzina też z tego korzystała
    Dobrze że taki wymógł odszedł do lamusa
    >BTW KAZDA osoba nachodzona przez komornika ma tysiac
    > rzeczy na swoje usprawiedliwienie i pretensje do calego swiata.
    No cóż jak sam znajdziesz się w sytuacji że przez 10 lat będziesz
    spłacał _czyjeś_ zobowiązania bez żadnej możliwości obrony to zrozumiesz
    EOT

    P. Arek
    P. Arek