  • Data: 2002-01-08 16:15:10
    Temat: Re: Pyt.dot. prawa bankowego-PILNE!!!
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bartolomeo" <b...@w...pl> napisał
    w wiadomości
    news:a1f347$nb0$2@korweta.task.gda.pl...

    > Dzis chcialem zaplacic karta i zoatala ona
    > ZATRZYMANA przez sprzedawce. Balagan maja w tym
    banku, ale to nie moja wina,
    > przeciez.

    Mnie intersuje, czy sprzedawca miał do tego
    prawo - zabrać kartę klienta ?

    > Pytanie. czy moge domagac sie odszkodowania,
    badz czegokolwiek, bo przeciez
    > ja nie moge odpowiadac za to ze maja w banku
    balagan

    Poszukaj tutaj
    http://www.faq4pbb.prv.pl/
    47 Jak uruchomić postępowanie przed Arbitrem
    bankowym?
    46 Gdzie mogę złożyć skargę na bank?
    63 Czy KNB/GINB może zmusić bank do zmiany
    stanowiska w sprawie złożonej przez klienta
    reklamacji?

    Sark