eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzyjazny bank Newsweeka › Re: Przyjazny bank Newsweeka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <nsqege$gd3$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <nsqege$gd3$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Przyjazny bank Newsweeka
    Date: Wed, 12 Oct 2016 14:37:36 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 26
    Message-ID: <57fe2e90$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.159.112
    X-Trace: 1476275857 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 646 83.27.159.112:52226
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:626737
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Alf/red/" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:nsqege$gd3$...@n...news.atman.pl...
    >15. EDYCJA RANKINGU PRZYJAZNY BANK ,,NEWSWEEKA"
    >(ogłoszenie 21.09.2016)
    >> Ranking Przyjazny Bank ,,Newsweeka", przygotowywany wspólnie z
    >> instytutem
    >> badawczym Millward Brown, opiera się na metodzie ,,tajemniczego
    >> klienta".

    >W kategorii BANKI W INTERNECIE, w której najwyżej premiowano
    >funkcjonalność serwisu transakcyjnego i czas dokonywania podstawowych
    >operacji, najlepszy był w tym roku Alior Bank, wyraźnie górując nad

    Bez mozliwosc przyznawania ocen ujemnych to to d* taki ranking :-)

    >konkurencją pod względem jakości nawigacji na stronie internetowej
    >oraz sprawności kanałów komunikacji z klientem.
    >2. miejsce - Bank Millennium, 3. miejsce - Getin Noble Bank

    No prosze, mBank juz nie jest najlepszy ?

    Klienci d/ocenili nowy interfejs, czy mBank w innej gazecie kupuje
    nagrody ? :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1