  • 11. Data: 2005-05-30 14:28:49
    Temat: Re: Przygody z uśmiechniętym bankiem
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Maciej Wójcik said the following On 2005-05-30 16:20:

    > Promocja - jest darmowe na razie. Jak się zmieni, to się zastanowię czy
    > zostawać ;)
    Chyba nie zrozumiałeś pytania.
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 12. Data: 2005-05-30 14:32:40
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Chyba nie zrozumiałeś pytania.
    Dobsz, więc złożę reklamację, a jak nie uznają to zapłacę. Lepiej? :)
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik::WaRsZaWa

  • 13. Data: 2005-05-30 14:33:44
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Promocja - jest darmowe na razie.

    Tak Ci sie tylko wydaje, Tym razem bylo bystrzejsi od Ciebie
    i niestety dałeś się złapać na wystawioną przynetę ...

    > Jak się zmieni, to się zastanowię czy zostawać ;)

    Nic się nie musi zmieniać,
    a i tak zapłacisz 50 zł albo za rok za prowadzenie konta

    Taryfa opłat i prowizji Banku BPH dla Klientów Indywidualnych
    http://www.bph.pl/res/docs/det/1230pdf.pdf

    Rozdział VI, punkt 1.17:
    "1.17 Zamknięcie rachunku
    Uwaga: Opłata pobierana jest w odniesieniu do wszystkich Kont
    typu Sezam otwieranych/zmienianych w ramach ofert promocyjnych,
    a zamykanych na wniosek klienta w trakcie promocyjnego prowadzenia
    rachunku lub w okresie 12 miesięcy od daty ustania promocyjnego
    prowadzenia rachunku - od każdego zamykanego rachunku 50 zł"

  • 14. Data: 2005-05-30 14:34:20
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

> [...]

    klienta w trakcie promocyjnego prowadzenia rachunku lub w okresie 12
    miesięcy od daty ustania promocyjnego prowadzenia rachunku. od każdego

    Jest też inna wersja, jak to w BPH
    http://www.kontozadarmo.pl/ Kliknij w zakładkę "O koncie". Tam przeczytasz,
    że nie zapłacisz przez całe życie.
    W regulaminie http://www.kontozadarmo.pl/doc/konta_reg0505.pdf pod pewnymi
    warunkami nie płacisz do odwołania - § 2. To ciągle ta sama oferta.

  • 15. Data: 2005-05-30 14:47:17
    Od: "KPiotrowski" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zupełnie nie wiem na co narzekasz ;-)

    - napisali,że nie chcą od ciebie zaświadczenia o stałych dochodach - i nie chcieli
    - podali że dochodów stałych mieć nie trzeba , zgadza sie - wystarczą zmienne
    byle duże
    - podali ,że możesz złożyć wniosek - i mogłeś go złożyć ( nie napisali że
    rozpatrzą pozytywnie)
    - podali ,że karta będzie twoja, i może już by była gdybys podpisał , ale nie
    obiecywali że dostaniesz ją natychmiast do ręki ( tylko np po 3 miesiącach)
    - dostałeś jeszcze w prezencie Maestro , której nie chciałeś
    - spędziłeś godzinę w klimatyzowanym pomieszczeniu, rzecz do pozazdroszczenia
    przy dzisiejszej pogodzie

    jednym slowem Standardowa Procedura Obsługi Klienta, ani gorzej ani lepiej
    niż w innych bankach

  • 16. Data: 2005-05-30 14:56:19
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

> [...]
    > 12 miesięcy od daty ustania promocyjnego prowadzenia rachunku. od każdego
    Łee, jeszcze nie jest tak źle. Może nie będę chciał zamykać ;)

  • 17. Data: 2005-05-30 14:59:52
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > - napisali,że nie chcą od ciebie zaświadczenia o stałych dochodach - i nie
    > chcieli
    ale wpływy zadeklarowane chcieli, a mieli nie chcieć ;)

    > - podali ,że możesz złożyć wniosek - i mogłeś go złożyć ( nie napisali że
    > rozpatrzą pozytywnie)
    no właśnie nie mogłem

    > - dostałeś jeszcze w prezencie Maestro , której nie chciałeś
    SPAM też dostaję w prezencie za darmo ;)

    > - spędziłeś godzinę w klimatyzowanym pomieszczeniu, rzecz do
    > pozazdroszczenia
    > przy dzisiejszej pogodzie
    chyba jedyny plus ;)

    > jednym slowem Standardowa Procedura Obsługi Klienta, ani gorzej ani
    > lepiej
    > niż w innych bankach
    Wychowałem się na internetowych i od niedawna mam (wątpliwą) przyjemność
    gościć z "marmurkach"... Cóż, chyba pora się przyzwyczaić do Standardowej
    Procedury Obsługi Klienta ;)

  • 18. Data: 2005-05-30 15:09:06
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Maciej Wójcik napisał:

    > Nosz po prostu ręce opadają. Mają jakąś niedoinformowaną obsługę (konia
    > z rzędem temu, kto powie teraz która z pań ma rację). Fakt, że obsługa
    > telefoniczna bardzo miła, serwis internetowy przyjemny i intuicyjny, ale
    > - cholera jasna - niech się trzymają wspólnej wersji.

    Tak samo jest w Citi, Multi i pewnie innych. Wszystko zalezy od tego na
    kogo sie trafi zarowno na telefonie jak i w oddziale. Czasem mozna
    zalatwic wszystko od reki, a czasem nie uda sie nigdy. Trzba miec
    szczescie...

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 19. Data: 2005-05-30 15:59:12
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    A to ci ciekawostka, bo sam założyłem Sezam Student 18 kwietnia i przy
    podpisywaniu internetowego wniosku o rachunek, poprosiłem także o zamówienie
    debetowej karty VC - oczywiście bez problemu, od razu także podpisałem
    wniosek o jej zamówienie. 23 kwietnia w sobote, w skrzynce była już karta,
    wystarczyło się przejść po PIN do oddziału. Nie wiem dlaczego nie chcieli Ci
    wydać karty od ręki, zwłaszcza że to dla nich nie mały zarobek, a z racji że
    to debetowa do rachunku to nie ponoszą żadnych konsekwencji.

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    67 1060 0076 0000 3020 0120 2620

  • 20. Data: 2005-05-30 16:59:32
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Maciej Wójcik wrote:

    > Dobsz, więc złożę reklamację, a jak nie uznają to zapłacę. Lepiej? :)
    No lepiej sie przygotuj na to 'zapłacę' :-]

    pozdrawiam
    Ralf