  • Data: 2004-09-02 06:17:24
    Temat: Re: Przygoda z Inteligo.
    Od: Marek Grobelski <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chciales pobrac 20 zl ?
    Kolejnosc była nastepujaca 190, 180 i 20. W nastepnym bankomacie 180, 150,
    50.

    > Takie blokady sumy nie pobranej z bankomatu zdarzaja sie dosyc czesto a z
    > raz na rok i trzeba o tym pamiertac przy tych "onlinowych" bankomatach.
    No mi się zdarzyło po raz pierwszy i stad moj post. IMHO jednak takie
    rzeczy nie powinny sie zdarzac w ogole. Bo co jesli komus zabrano z
    dostepnych srodkow kwoty rzedu xxx zl lub nawet xxxx zl? Pozostaje jedynie
    czekac na wygasniecie blokady, (teoria 7 dni, praktyka 3-4) ale fizycznie
    pieniadze nie sa dostepne, co moze prowadzic do klopotliwych sytuacji.

    --
    pozdr
    MG