  • Data: 2004-09-02 07:59:01
    Temat: Re: Przygoda z Inteligo.
    Od: "Andrzej W" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no i wlasnie chodzi o to ze szybciej bo po 7 dniach ci zdejma sami
    > blokade niz ta reklamacje rozpatrza. Wiem ze to glupie, natomiast
    > zauwazylem iz takie blokady wystepuja wlasnie tylko po wybieraniu
    > gotowki z bankomatow PKO BP czyli tych bezprowizyjnych.
    >

    > --
    > GideoN

    Ok wiem o tym ale mialem nadzieje ze skoro razem z konsultantem doszlismy do
    prawdy ze blokady powstaly w czasie awarii kiedy nie mialem fizycznie
    mozliwosci wyplaty w zadnym bankomacie to sprawa jest jasna i ze zostanie to
    zalatwione od reki, a nie w normalnym 30 czy 7 dniowym trybie.

    PS
    faktycznie blokady zalozone sa na proby wyplat z bankomatow PKOBP z prowizja
    za wyplate z bankomatow obcych

    AndrzejW