  • Data: 2004-09-02 08:06:53
    Temat: Re: Przygoda z Inteligo.
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej W wrote:

    > Ok wiem o tym ale mialem nadzieje ze skoro razem z konsultantem doszlismy do
    > prawdy ze blokady powstaly w czasie awarii kiedy nie mialem fizycznie
    > mozliwosci wyplaty w zadnym bankomacie to sprawa jest jasna i ze zostanie to
    > zalatwione od reki, a nie w normalnym 30 czy 7 dniowym trybie.

    no doszliscie, natomiast konsultant nie ma mozliwosci zciagnac ci tej
    blokady ot tak sobie. Musisz zareklamowac a to trwa do 30 dni i kolko
    sie zamyka.

    > PS
    > faktycznie blokady zalozone sa na proby wyplat z bankomatow PKOBP z prowizja
    > za wyplate z bankomatow obcych

    nie do konca zrozumialem...zalozylo ci blokade jakiejs kwoty + prowizje
    przy wyplacie z bankomatu PKO BP ?? Mi raczej chodzilo o to, iz proba
    dokonania wyplaty z bankomatu obcego nie konczy sie blokada srodkow na
    rachunku. blokada koncza sie tylko proby wyplat z bankomatow PKO BP.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie