    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przy jakich kumulacjach oplaca sie grac?
    Date: Thu, 28 May 2020 12:35:48 +0200

    W dniu 2020-05-28 o 09:54, J.F. pisze:

    > wszystkie to cos 14mln kombinacji, wiec wplacic trzeba ... ile tam - 140
    > mln ?

    Poza oczywistym problemem, że nie każdy ma tyle kasy jest jeszcze
    problem czasu.
    Nie wiem jak te gry są często, ale zakładając, że to jest raz na tydzień
    to problem obstawienia 14 mln kombinacji w ciągu 7 dni (robiąc to
    24h/dobę oznacza robienie ponad 23 zakładów co sekundę.
    Nigdy nie grałem nie wiem jak to wygląda.
    Jeśli to się robi w postaci papierków, które można samemu drukować (lub
    wypełniać gotowe druczki) to trzeba szybkiej drukarki (lub zestawu
    drukarek).
    Jeśli czysto elektronicznie to może być prostsze ale i tak spodziewałbym
    się natknięcia się na jakiś opór materii.
    Osobna kwestia, czy to moze być jeden pzrelew na 140mln, czy za każdy
    zakład trzeba zapłacić osobno i potwierdzić to kodem SMS. Już sobie
    wyobrażam 23 kody co sekundę w dzień i w nocy :)
    P.G.