  • Data: 2020-05-28 12:21:57
    Temat: Re: Przy jakich kumulacjach oplaca sie grac?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-28 o 12:10, J.F. pisze:
    > A tak swoja droga, to bookmacherzy mnie ciekawia.
    > Niby prosta sprawa - zobaczyc jak ludzie obstawiaja, i tak ustawic
    > stawki, zeby w kazdym wariancie cos zarobic.

    Dlatego tyle nowych firm co się tym zajmują ;-)

    Po wprowadzeniu podatku OD OBROTU chyb a 12%
    TAK OD OBROTU. Czyli postawionego zakładu a nie od wygranej.
    To już zupełnie bez sensu jest.

    Czasem można coś utrafić na lajfie obserwując co się dzieje na boisku
    lub preparując surebeta czyli dwa sprzeczne zakłady gwarantujące w
    każdym przypadku zysk.
    Ale to zbyt czasochłonne jest.

    Ja obstawiam po to żeby obejrzeć mecz oraz żeby osłodzić sobie porażkę
    ulubionej drużyny ;-)