  • 1. Data: 2002-11-25 02:25:54
    Temat: Przez PayPal (albo ekwiwalent) do Polski?
    Od: marek jedlinski <e...@l...pdi.net>

    Przepraszam, jesli pytanie jest oftopiczne, bo nie calkiem o polskie banki
    chodzi.

    PayPal nie przyjmuje klientow z Polski. Moge wysylac, ale nie moge przez
    PayPal otrzymywac pieniedzy (chyba nawet nie wszystkie kraje Europy
    zachodniej są obsługiwane). A prowadze od kilku lat strone z freeware'owymi
    programami i dosc czesto dostaje maile od uzytkownikow w stylu 'chcialbym
    ci przeslac $10, ale nie mam jak." A ja bym chcial te $10 czasem dostac :)
    Wyglada na to, ze przez PayPal sie nie da, ale czy ktos zna inne podobnie
    dzialajace serwisy, ktore umozliwiają tani transfer niewielkich kwot z
    zagranicy do Polski? (Probowalem Amazon Honor System, rowniez nie
    przesylaja do bankow w Polsce.)

    .marek

    --
    No ads, no nags freeware: http://keynote.prv.pl
    (KeyNote, PhoneDeck, KookieJar, Oubliette)

    "Most of what I've learned over the years has come from
    signatures." (Larry Wall)

  • 2. Data: 2002-11-25 07:15:45
    Temat: Re: Przez PayPal (albo ekwiwalent) do Polski?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "marek jedlinski" <e...@l...pdi.net> napisał w wiadomości
> [...]
    > chodzi.
    >
    > PayPal nie przyjmuje klientow z Polski. Moge wysylac, ale nie moge przez

    Wysylac raczej tez nie. Wcale nie mozna tam miec konta.
    Przynajmniej oficjalnie.

    > Wyglada na to, ze przez PayPal sie nie da, ale czy ktos zna inne podobnie
    > dzialajace serwisy, ktore umozliwiają tani transfer niewielkich kwot z
    > zagranicy do Polski?

    www.payU.pl
    Po to ono jest - dziala w obie strony w Polsce i w jedna (z zagranicy do
    Polski) na swiecie.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2002-11-25 08:04:47
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arsl53$kqt$1@news.gazeta.pl, Slawek Kos wrote:

    > www.payU.pl
    > Po to ono jest - dziala w obie strony w Polsce i w jedna (z zagranicy
    > do Polski) na swiecie.

    Niby tak - tyle że język polski jest stosunkowo mało znany w świecie. Trzeba
    niemało odwagi, aby nie rozumiejąc ani słowa w ciemno zapisać się i podać
    numer KK.

  • 4. Data: 2002-11-25 09:17:06
    Od: "M. R" <m...@N...gazeta.pl>

    marek jedlinski <e...@l...pdi.net> napisał(a):

    Moze moneybookers.com - przelewy miedzy uzytkownikami za 0,75% a do dowolnego
    banku na swiecie (swift) 1,5e.
    Niestety jak w jakims kraju nie maja konta bankowego to wplaty trzeba robic
    jako przelew miedzynarodowy, wiec dosc drogo;
    sprawdzone, dziala.

  • 5. Data: 2002-11-25 09:25:05
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arspqi$70s$1@news.gazeta.pl, M. R wrote:
    > marek jedlinski <e...@l...pdi.net> napisał(a):
    >

    > Moze moneybookers.com - przelewy miedzy uzytkownikami za 0,75% a do
    > dowolnego banku na swiecie (swift) 1,5e.

    Wyglada obiecujaco - ale z lektury ich strony wynika, ze aby z ich konta
    pobrac na swoje normalne bankowe, nalezy zaplacic 1,5E - i tak sie oplaca,
    ale to trzeba doliczyc do kosztow - czy zle rozumiem?

    > Niestety jak w jakims kraju nie maja konta bankowego to wplaty trzeba
    > robic jako przelew miedzynarodowy, wiec dosc drogo;

    Ale w Polsce mają?

  • 6. Data: 2002-11-25 09:33:27
    Od: "M. R" <m...@N...gazeta.pl>

    Robert <m...@w...pl> napisał(a):

    > Wyglada obiecujaco - ale z lektury ich strony wynika, ze aby z ich konta
    > pobrac na swoje normalne bankowe, nalezy zaplacic 1,5E - i tak sie oplaca,
    > ale to trzeba doliczyc do kosztow - czy zle rozumiem?
    jak przelewasz innej osobie, ktora ma konto w moneybookers.com to placisz
    0,75% (max.1,5e) kwoty, a jak na swoje zwykle konto bankowe to nizaleznie od
    kwoty 1,5e

    > Ale w Polsce mają?

    no wlasnie nie...mozna wplacac karta platnicza visa/mc, ale to kosztuje 3% lub
    przelew miedzynarodowy. Ja tam nic nie wplacalem, uzywam konta do odbierania
    pieniedzy (wiec czesc dot. wyplat sprawdzilem osobiscie).

  • 7. Data: 2002-11-25 09:38:12
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arsqp6$agv$1@news.gazeta.pl, M. R wrote:

> [...]
    > kosztuje 3% lub przelew miedzynarodowy. Ja tam nic nie wplacalem,
    > uzywam konta do odbierania pieniedzy (wiec czesc dot. wyplat

    OK, więc odbierasz na swoim rachunku w moneybookers i tam trzymasz po prostu
    nieoprocentowane?
    Jeśli nie, to w jaki sposób i jakim kosztem dostajesz się potem do tych
    pieniędzy, jeśli nie chcesz nimi płacić przez moneybookers, tylko powiedzmy
    chcesz je miec w PLN na polskim koncie?

  • 8. Data: 2002-11-25 16:13:56
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    jak ci sie zbierze kwota powyzej ktorej oplaca ci sie przelac kase do np
    mbanku to przelewasz
    za przelew placisz stale 1,5 euro - wiec sam skalkuluj przy jakiej kwocie
    oplaca ci sie przelac,
    warto tez zostawic troche na koncie, bo jak nagle cos kupisz a nie sprzedasz
    to kasa na monebookers ci sie przyda (a zaladowanie przez karte kredytowa
    troche kosztuje)

    Monfeo

  • 9. Data: 2002-11-25 18:42:27
    Od: "M. R" <m...@N...gazeta.pl>

    Robert <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > pieniędzy, jeśli nie chcesz nimi płacić przez moneybookers, tylko powiedzmy

    jest tak jaki pisze Monfeo; jak uznam ze jest sens i potrzeba to wyplacam za
    1.50 euro na moje konto w pekao sa; tam ma 0,5% oprocentowania rocznie, wiec
    nie wiele wiecej.

  • 10. Data: 2002-11-25 22:21:19
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    za
    > 1.50 euro na moje konto w pekao sa; tam ma 0,5% oprocentowania rocznie,

    A wypłacałeś już coś i możesz potwierdzić, że te 1.50 euro to jedyny koszt ?

    Pix