  • 1. Data: 2002-11-25 07:46:07
    Temat: numery oddzialow
    Od: "Berry" <j...@w...pl.DELME>

    Szukam bazy numerow oddzialow bankow. Chodzi o rozwiazanie numeru oddzialu
    jaki jest w numerze konta na fizyczny oddzial np. "PKO BP I o/Krakow".
    System moze byc offline albo on-line ale raczej nie w formie "zaloguj sie do
    internetowego oddzialu swojego banku i probuj wyslac przelew" ;)
    Czy mozecie mi jakos pomoc?

    --
    Berry

  • 2. Data: 2002-11-25 07:51:59
    Temat: Re: numery oddzialow
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arskfu$ooi$1@galaxy.uci.agh.edu.pl, Berry wrote:
> [...]
    > formie "zaloguj sie do internetowego oddzialu swojego banku i probuj
    > wyslac przelew" ;) Czy mozecie mi jakos pomoc?

    http://wabank.pl/baza_bankow_krajowych.html

    opcja: "Wyszukiwanie wg numeru rozliczeniowego banku"

  • 3. Data: 2002-11-25 22:08:46
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@o...pl>

    Berry wrote:

> [...]
    > System moze byc offline albo on-line ale raczej nie w formie "zaloguj sie do
    > internetowego oddzialu swojego banku i probuj wyslac przelew" ;)

    ja polecam
    http://www.ebanki.pl/iban/ :-)

    MJ