  • 1. Data: 2002-11-24 23:30:31
    Temat: Lukas nie dziala...
    Od: dwr <d...@g...pl>

    https://e-bank.lukas.com.pl/ brak strony!
    pewnie aktualizacja daych ale zle to wyglada.

    Pozdrawiam

    dwr

  • 2. Data: 2002-11-24 23:43:27
    Temat: Re: Lukas nie dziala...
    Od: s...@o...pl

    > https://e-bank.lukas.com.pl/   brak strony!
    > pewnie aktualizacja daych ale zle to wyglada.

    Śmiechu warte ! Tak powinno być w każdym banku - ciągła aktualizacja
    bazy danych(czytaj:AWARIA).

  • 3. Data: 2002-11-25 00:04:44
    Od: p...@p...onet.pl

    > https://e-bank.lukas.com.pl/   brak strony!
    > pewnie aktualizacja daych ale zle to wyglada.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > dwr
    Teraz działa, i chyba przyspieszyło coś. U mnie chodzi z 2 razy szybciej

  • 4. Data: 2002-11-25 09:31:25
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    s...@o...pl napisał(a):

    > Śmiechu warte ! Tak powinno być w każdym banku - ciągła aktualizacja
    > bazy danych(czytaj:AWARIA).
    po prostu chca byc online i dlatego ciagle aktualizuja
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt