eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzeszło do nas 500 tysięcy klientów... › Re: Przeszło do nas 500 tysięcy klientów...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!news.lublin.pl!not-for-mail
    From: Jacek <j...@-...devguide.net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przeszło do nas 500 tysięcy klientów...
    Date: Wed, 13 Jul 2005 13:29:57 +0200
    Organization: lubman
    Lines: 54
    Message-ID: <db2tvl$hrj$1@news.lublin.pl>
    References: <3...@n...onet.pl> <db2fo8$tv$1@inews.gazeta.pl>
    <db2ict$46d$1@news.lublin.pl> <db2lcb$fta$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: j...@-...devguide.net
    NNTP-Posting-Host: pf105.lublin.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.lublin.pl 1121254197 18291 213.77.138.105 (13 Jul 2005 11:29:57 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...lublin.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Jul 2005 11:29:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <db2lcb$fta$1@atlantis.news.tpi.pl>
    X-Enigmail-Version: 0.90.0.0
    X-Enigmail-Supports: pgp-inline, pgp-mime
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:357079
    [ ukryj nagłówki ]

    Miroo wrote:
    > Użytkownik "Jacek" <j...@-...devguide.net> napisał w wiadomości
    > news:db2ict$46d$1@news.lublin.pl...
    >
    >> To chyba w Krakowie, bo w Lublinie i okolicach nie jest tak rozowo.
    >> Tlumow tu nie ma, a obsluga jak z 'Misia'.
    >
    >
    > A co masz na myśli?
    > To?:
    > "Jaaa ... dałem Podwawelską !"
    > czy to?:
    > "Dlaczego nie fersteien?!! My wszystko fersteien! Proszę bardzo
    > Pan spocznie, Pan usiądzie, Pan poczeka, się załatwi!"

    Nie, mam na mysli to, co zaslyszalem czekajac az pani od kredytow
    otworzy swojemu bratankowi konto osobiste. Musialem czekac 45 minut,
    pomimo ze umowilismy sie na konkretna godzine i ja bylem na czas. Do
    lady na hali obslugi klentow (taki maly korytarzyk) podeszla para
    starszych ludzi i uslyszalem co nastepuje z ust pani z obslugi:

    "to ma pan 100,000 na lokacie i teraz co pan chce zrobic?"

    "co?"

    "i jeszcze 20,000 na innej lokacie?"

    "i jak to zrobic? co?"

    "ile odsetek? to musialabym policzyc..."

    Co ciekawe starsi ludzie slyszeli doskonale i mowili spokojnie, i ich
    nie slyszalem.

    Obsluga klienta, ktory ma na oko (ucho...) ponad 120,000 na lokatach
    przez pania kasjerke zamknieta w szklanej klatce, wydzierajacej sie na
    caly bank to chyba nie to, czego oczekuja dzis klienci w bankach.

    A pani, z ktora bylem umowiony, po 45 minutach powiedziala mi, ze nie ma
    juz czasu bo jutro wyjezdza na wakacje. Mialem wtedy w garsci ostatnie
    papiery do wniosku. A kwota kredytu byla spora. Pani, ktora prowadzila
    sprawe kredytu w zastepstwie 'wyjechanej' kolezanki miala wszystko w
    glebokim powazaniu i nie kwapila sie do powiadomienia mnie o decyzji
    odmownej, nb. wydanej po 7 tygodniach, zamiast 7 dni, ktore tak ostro
    reklamowal BPH w ubieglym roku.

    No i dlatego nikt nie przekona mnie do korzystania z uslug BPH.

    --
    Jacek
    jacek>at<devguide>dot<net
    http://www.devguide.net
    Publikacje wydawnictwa O'Reilly
    http://www.devguide.net/pl/oreilly-ksiazki-cennik.ht
    ml

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1