eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzesylki kurierem › Re: Przesylki kurierem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Z" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przesylki kurierem
    Date: Mon, 24 Sep 2007 11:27:20 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <fd7vti$a1p$1@news.onet.pl>
    References: <1...@5...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: dhcp-p-07.etf.bg.ac.yu
    X-Trace: news.onet.pl 1190626034 10297 147.91.12.45 (24 Sep 2007 09:27:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Sep 2007 09:27:14 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.4073
    X-Sender: nGRrwOE2epoZT9OROpJN9tnWMpPBX14X
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.3959
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:426355
    [ ukryj nagłówki ]


    Popieram przedmowce. Tez preferuje zalawianie umow osobiscie w oddziale
    (zwlaszcza, ze potrzebuje tego srednio kilka razy w roku - ot specyficzne
    uslugi, nowa karta, kolejne konto). Wyzszosc zalatwiania w oddziale polega
    na tym, ze ide tam kiedy mi to odpowiada, dostane od razu odpowiedzi na
    wszystkie pytania (ktore nasuna sie przy czytaniu umowy), moze dowiem sie o
    jakiejs nowej ofercie (a moze i dam sie na nia naciagnac;) ), no i bez
    zadnego chuchajacego do ucha kuriera, ze sie spieszy dalej w trase. Minusem
    jest stracony czas na kolejke (zwykle 10-20 minut, sporadycznie ok 30,
    najlepszym sposobem jest kupno po drodze gazety).

    Jedyna zaleta zamawiania umowy bankowej przez kuriera jest czas
    zaoszczedzony na kolejce, oraz dojazd (jak ktos mieszka na zadupiu, lub jego
    bank miesci sie na zadupiu). Minusem jest to, ze trzeba sie wczesniej
    zadeklarowac kiedy mozna przyjac kuriera (a on bedzie i tak +/-2h) do tego
    moze bedzie jutro a moze pojutrze... i last but not least - w miazdzacej
    przewadze przypadkow obsluga bankow reprezentuje soba od minimalnie do
    znaczaco wyzszy poziom kultury osobistej.

    PS: W BZWBK bardzo podoba mi sie mozliwosc wypelnienia umowy przez internet,
    a nastepnie spacer do odddzialu w celu podpisania umowy, aczkolwiek oddzial
    trzeba zadeklarowac juz przy wypelnianiu umowy - moze wpadna kiedys aby taka
    umowa czekala elektronicznie w ichniej bazie, a nie papierowo w koszyku w
    oddziale ;)

    pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1