  • 1. Data: 2006-09-20 04:56:09
    Temat: Przesłanie euro z Finlandii do Polski
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Bardzo proszę o udzielenie informacji
    w jaki sposób mozna przesłać
    euro z Finlandii do Polski
    Jedną z ewenyualności jest przesłanie
    na:
    - Volkswagen Bank
    - Inteligo
    -TelePekao 24
    - mBank

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-09-20 07:08:34
    Temat: Re: Przesłanie euro z Finlandii do Polski
    Od: "0zero" <M...@y...com>

    > Jedną z ewenyualności jest przesłanie
    > na:
    > - Volkswagen Bank

    Akturat czytałem test porównawczy w serwise Jkoliny i wychodzi że najtańszy
    obenie jest VW.
    Rónież najszybszy (brak korespondenta)

    pozdr

    Zet

  • 3. Data: 2006-09-20 07:13:55
    Od: "Mark ITSU" <m...@w...pl>

    > Akturat czytałem test porównawczy w serwise Jkoliny i wychodzi że
    > najtańszy
    > obenie jest VW.
    > Rónież najszybszy (brak korespondenta)

    Ponadto chyba nie potrącają prowizji za przychodzące waluty.
    Czy można mieć kartę do rachunku walutowego?

    Marek

  • 4. Data: 2006-09-20 14:06:48
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 20 Sep 2006 06:56:09 +0200, w <eeqhq3$fmt$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Bogdan"
    <w...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Bardzo proszę o udzielenie informacji
> [...]

    Jeżeli bez przewalutowania, to polecam bezpłatne konto walutowe w Multi.

  • 5. Data: 2006-09-20 14:59:01
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    Inteligo tez nie goli za przychodzace..

  • 6. Data: 2006-09-20 17:03:42
    Od: "swiatowid" <cyfrowyja.nospam@na_serwerze.gazeta.pl>

    Użytkownik "0zero" <M...@y...com> napisał w wiadomości

    > Akturat czytałem test porównawczy w serwise Jkoliny i wychodzi że
    > najtańszy obenie jest VW.
    > Rónież najszybszy (brak korespondenta)

    ??? to zależy od kogo wysyłasz. A najtańszy chyba BZWBK bo nic nie pobiera
    za przychodzące.
    Jeśli chcesz ograniczyć łączne koszty, t ow zleceniu: podaj swój IBAN, BIc
    banku w Polsce, wybierz opcje kosztów SHA i nie cuduj