  • 1. Data: 2006-09-19 18:52:42
    Temat: Ile wiszą blokady?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Kupowałem walizkę. Panienka przesunęła kartą, bzz, bzz, transakcja
    nieudana, brak łączności. Drugi raz poszło.

    Pojawiły się dwie blokady. Jedna rozliczyła się po paru dniach, druga
    wisi dwa tygodnie. Zniknie to kiedyś? Jest sens jakoś ponaglać? Kwota
    nie jest oszałamiająca, więc mogę poczekać trochę...

    MJ

  • 2. Data: 2006-09-19 19:01:47
    Temat: Re: Ile wiszą blokady?
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > Kupowałem walizkę. Panienka przesunęła kartą, bzz, bzz, transakcja
    > nieudana, brak łączności. Drugi raz poszło.
    > Pojawiły się dwie blokady. Jedna rozliczyła się po paru dniach, druga
    > wisi dwa tygodnie. Zniknie to kiedyś?

    Zniknie.

    > Jest sens jakoś ponaglać?

    Nie ma.

    > Kwota
    > nie jest oszałamiająca, więc mogę poczekać trochę...

    Cierpliwość to cnota ;-)

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 3. Data: 2006-09-19 19:05:18
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:2n64fjn0xx.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl,
    niejaki(a): Michal Jankowski napisał(a):

    > Pojawiły się dwie blokady. Jedna rozliczyła się po paru dniach, druga
    > wisi dwa tygodnie. Zniknie to kiedyś? Jest sens jakoś ponaglać? Kwota
    > nie jest oszałamiająca, więc mogę poczekać trochę...

    zadzwonic do banku i poprosic zeby zdjeli. u mnie byla inna sytuacja -
    zakup, blokada, pozniej opoznienie w wysylce zamowienia, bo czegos brakowalo
    na stanie, po tygodniu pojawila sie kolejna blokada, ta zeszla a poprzednia
    wisiala drugi tydzien. zadzwonilem, wyjasnilem sytuacje, sprawdzili i sami
    zdjeli.

    --
    cienislaw

  • 4. Data: 2006-09-19 19:32:39
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "cienislaw" <c...@c...pvravfynj> napisał w wiadomości
> [...]
    > poprzednia
    > wisiala drugi tydzien. zadzwonilem, wyjasnilem sytuacje, sprawdzili i sami

    Standardowo to chyba 14 dni
    Arek

  • 5. Data: 2006-09-19 20:06:50
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*ekn@gazele.pl>

    > Standardowo to chyba 14 dni

    Raczej w okolicach 7 dni. Zawsze można zadzwonić, oni sprawdzą przyczynę
    blokady i w parę sekund ją zdejmą... lub nie :-)

    *

  • 6. Data: 2006-09-20 07:20:27
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    *piotr'ek* wrote:

    > Raczej w okolicach 7 dni.

    A tak naprawdę to powinno być w regulaminie kartuy. Dla różnych bankół
    i kart jest różny termin.