  • 1. Data: 2006-09-19 21:08:43
    Temat: Re: potrzebuję rady:kredyt hipoteczny
    Od: "Paweł" <p...@t...to>

    A co z resztą? Jak Lukas pod tym
    > względem wygląda?
    >
    > pozdrawiam
    >
    > m.

    Lukas ma dobrą ofertę w złotówkach, jesli CHF to gdzie indziej trzeba szukać

  • 2. Data: 2006-09-19 22:02:15
    Temat: potrzebuję rady:kredyt hipoteczny
    Od: "m." <m...@W...pl>

    Witam. Jestem laikiem jeżeli chodzi o banki i kredyty. Ale potrzebuję pilnie
    kredytu hipotecznego i teraz w skrócie: bez wkładu własnego, kwota potrzebna
    jakieś 230-250 tys; developer buduje mieszkania; płatność w ratach; odbiór
    mieszkania w grudniu 2007 (i wtedy dopiero chciałabym zacząć spłacać
    kredyt - obecnie wynajmuję i nie stać mnie na wynajmowanie i spłatę
    kredytu - a gdzieś muszę mieszkać); poręczyciela mogę załatwić; wartość
    mieszkania 188 - 195 tys - reszta jest potrzebna na jakieś wyposażenie i
    wykończenie; 2 osoby biorące kredyt(małżeństwo); dochody netto w miesiącu
    4600; jedna osoba nadal studiuje(odpłatnie). Poradźcie coś. Oczywiście
    szukam sama,ale cholernie zależy mi na czasie, więc będę wdzięczna za
    wszelkie sugestie - dziękuję za Citibank i Pko sa - jedno nie bardzo, w
    drugim mam jutro fachową informację. A co z resztą? Jak Lukas pod tym
    względem wygląda?

    pozdrawiam

    m.

  • 3. Data: 2006-09-20 07:36:55
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    m. napisał(a):
> [...]
    > mieszkania w grudniu 2007 (i wtedy dopiero chciałabym zacząć spłacać
    > kredyt - obecnie wynajmuję i nie stać mnie na wynajmowanie i spłatę

    Standardowo jest chyba tak przy tego typu kredytach, że do czasu wypłaty
    ostatniej transzy (zazwyczaj pokrywa się to z momentem odbioru
    mieszkania), spłaca się tylko odsetki od wypłaconej części kredytu.

    ch.