  • 1. Data: 2006-09-19 20:25:55
    Temat: LIBOR LIBOR'owi nie rowny!!!
    Od: "Sevi" <w...@w...pl>

    Witam,

    18 wrzesnia zadzwonilem do Banku Millenium i dowiedzialem sie, ze
    3-mies. LIBOR wynosi 1,52%
    w tym samym czasie w POLBANK'u dowiedzialem sie, ze 3-mies. LIBOR
    wynosi 1,75%
    Skoro LIBOR jest ustalany odgornie to czemu w tym samym czasie w
    roznych bankach jest rozny?

    Pozdrawiam,
    Sevi

  • 2. Data: 2006-09-19 21:51:49
    Temat: Re: LIBOR LIBOR'owi nie rowny!!!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Sevi napisał(a):
> [...]
    > wynosi 1,75%
    > Skoro LIBOR jest ustalany odgornie to czemu w tym samym czasie w

    hmmm to ktos cie najwyrazniej wprowadzil w blad.
    A libor odczytasz tutaj:
    http://www.bankier.pl/inwestowanie/notowania/elw/

  • 3. Data: 2006-09-19 23:51:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Sevi" <w...@w...pl> wrote in message
    .com...
> [...]
    > wynosi 1,75%
    > Skoro LIBOR jest ustalany odgornie to czemu w tym samym czasie w

    Bo moze byc brana pod uwage warosc z innego dnia. W jednym banku bedzie sie
    zmianiala co 3 m-ce (np. bedzie to wartosc z ostatniego dnia poprzedniego
    kwartalu), a w innym co miesiac (np. wartosc z ostatniego dnia ubieglego
    m-ca).

    MK

  • 4. Data: 2006-09-20 04:44:45
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Bo moze byc brana pod uwage warosc z innego dnia.

    To moze być

> [...]
    > kwartalu), a w innym co miesiac (np. wartosc z ostatniego dnia ubieglego

    To już IMO nie może być - jak jest 3M to zmiana co 3 miesiące jak 6M to
    6......

    A może któryś z banków stosuje średnią stawek?

    Darek

  • 5. Data: 2006-09-20 05:54:02
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 20 Sep 2006 06:44:45 +0200,
    osoba podpisana: Darek <n...@p...maila.pl>
    napisała:

    > To moze być
    >
    > W jednym banku bedzie sie
    >
    > To już IMO nie może być - jak jest 3M to zmiana co 3 miesiące jak 6M to
    > 6......
    E ? Niech mnie ktoś skoryguje ale to jest oprocentowanie stawek lokat na
    3 lub 6 miesięcy i mnie wcale nie dziwiłoby, że dziś banki 6 lokate chcą
    wziąć na x%, a następnego dnia (bo były zamieszki w Szwajcarii) na y%

    KJ

    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 6. Data: 2006-09-20 06:32:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Darek" <n...@p...maila.pl> wrote in message

    > To już IMO nie może być - jak jest 3M to zmiana co 3 miesiące jak 6M to
    > 6......

    To zalezy od umowy. Nawet gdzy przyjmujesz, ze wskaznik zmienia sie co 3
    m-ce to jeden bank moze wziac jego wartosc np. z ostatniego dnia czerwca a
    inny z ostatniego dnia sierpnia...

    MK

  • 7. Data: 2006-09-20 08:07:55
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Sevi" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > wynosi 1,75%
    > Skoro LIBOR jest ustalany odgornie to czemu w tym samym czasie w

    O ile pamiętam to np u mnie w banku biorą średnią
    z 10 (a może nastu) ostatnich dni poprzedniego
    kwartału. I taka stawka jest stała przez kolejny
    kwartał.

    Miroo (http://miroo.ovh.org)

  • 8. Data: 2006-09-20 10:02:23
    Od: ~|_ukasz <lukasz.niespamic@mnie_atra.pl>

    MK napisał(a):
> [...]
    > zmianiala co 3 m-ce (np. bedzie to wartosc z ostatniego dnia poprzedniego

    i tak jest w Mille.

    pozdr
    ~|_.

  • 9. Data: 2006-09-20 17:05:25
    Od: "Victor" <b...@o...pl>

> [...]
    > wynosi 1,75%
    > Skoro LIBOR jest ustalany odgornie to czemu w tym samym czasie w

    Zależy jak bank przyjmuje wysokość libor.
    Jeden wezmie chwiloy (dzienny), a inny wezmie go np jako średnią z ostatnich
    3 miesiecy (obecnie rośnie wiec dzienny jest wiekszy niz sredni z 3
    ostatnich miesiecy)

  • 10. Data: 2006-09-21 12:38:02
    Od: "Sevi" <w...@w...pl>

    Dzieki za info.
    faktycznie doszedledlem do tego ze banki prezentuja ten sam LIBOR z
    roznych okreskow, czyli albo usredniaja 3-miesiace wstecz, albo podaja
    z wybranego dnia.
    Nieco to zaburza oferte, bo suma LIBOR'u i marzy wypada wtedy roznie.

    Dzieki,
    Pozdrawiam,
    Seweryn