  • 1. Data: 2004-12-04 15:30:06
    Temat: Przerwa MultiBanku - co bedzie nowego ??
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    Witam.
    Dowiedzialem sie w MultiLinii, ze dzisiejsza nocna przerwa jest
    zwiazana z wprowadzaniem nowych funkcji w systemie transakcyjnym ?
    Wie ktos Co to bedzie ? Moze wreszcie lista odbiorcow :) ?

    P.S Amra ? nasz grupowy szpiegu :P

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 2. Data: 2004-12-04 15:32:49
    Temat: Re: Przerwa MultiBanku - co bedzie nowego ??
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Marcin Jurczuk" napisał:
    > Wie ktos Co to bedzie ?

    Wiemy :)

  • 3. Data: 2004-12-04 15:33:53
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-12-04, mm <j...@c...barg.sv> wrote:

    > Wiemy :)

    Rabek tajemnicy ? :P
    W sumie do jutro nieduzo czasu ale ciekawosc swoje robi :)
    --

    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 4. Data: 2004-12-04 15:37:46
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    > W sumie do jutro nieduzo czasu ale ciekawosc swoje robi :)

    Multi-transfer (+gsm), historia rachunku (szybszy dostep+info), IKE rachunek
    + zmiana menu, zmiana daty wyciagu KK, karty charge dla firm, obsługa
    kanałów i parę zmian niekoniecznie dla klienta :)

  • 5. Data: 2004-12-04 15:47:21
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Dec 2004 15:30:06 +0000 (UTC), Marcin Jurczuk <m...@t...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >zwiazana z wprowadzaniem nowych funkcji w systemie transakcyjnym ?
    >Wie ktos Co to bedzie ? Moze wreszcie lista odbiorcow :) ?

    Jakiś czas temu zapowiadali wyszukiwanie w historii po rodzaju operacji i
    kwocie, ale niestety nie po tytule przelewu.

  • 6. Data: 2004-12-04 15:47:25
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    > Multi-transfer (+gsm), historia rachunku (szybszy dostep+info), IKE
    > rachunek + zmiana menu, zmiana daty wyciagu KK, karty charge dla firm,
    > obsługa kanałów i parę zmian niekoniecznie dla klienta :)

    i jeszcze: Edycja danych adresowych.

  • 7. Data: 2004-12-04 15:50:43
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    > Jakiś czas temu zapowiadali wyszukiwanie w historii po rodzaju operacji i
    > kwocie, ale niestety nie po tytule przelewu.

    Bedzie ananalogicznie jak przy historii CO.

  • 8. Data: 2004-12-04 15:51:18
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-12-04, Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Jakiś czas temu zapowiadali wyszukiwanie w historii po rodzaju operacji i
    > kwocie, ale niestety nie po tytule przelewu.
    Dla mnie dwie najistotniejsze rzeczy to lista odbiorcow i mozliwosc
    wykreowania zdatnej do druku historii rachunku ...mam nadzieje ze cos bedzie..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 9. Data: 2004-12-04 18:07:46
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    mm <j...@c...barg.sv> wrote:

    > Multi-transfer (+gsm), historia rachunku (szybszy dostep+info), IKE rachunek
    > + zmiana menu, zmiana daty wyciagu KK, karty charge dla firm, obsługa
    > kanałów i parę zmian niekoniecznie dla klienta :)

    A nic w kwestii powiadomień sms się nie ruszy? ;)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Kura to madre stworzenie, bo gdacze dopiero wtedy gdy juz zniosla

  • 10. Data: 2004-12-04 18:16:04
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl> wrote:
    > A nic w kwestii powiadomień sms się nie ruszy? ;)

    Nie :) To droga impreza po pierwsze, po drugie bylo myslec od poczatku - a
    nie teraz :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!