  • 11. Data: 2018-06-23 10:30:35
    Temat: Re: Przeróbka karty na naklejkę
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A w ogóle w jaki sposób uszkodziła się ta karta?
    Do korzystania z chipa w POSach wystarczy pół karty ;) - jedynie by chip dobrze
    ustawić w czytniku oraz mieć go potem za co wyciągnąć.
    Np. lion's ma taką metalową wyciętą w kształt głowy lwa.
    Jako metalowa nie ma oczywiście pikacza. Zresztą uszkodzony w jakikolwiek sposób
    plastik też zwykle przestanie pikaczować.

  • 12. Data: 2018-06-24 23:22:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 23 Jun 2018 01:25:46 -0700 (PDT), w
    <1...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > O, to chyba przyjrzę się w końcu ich ofercie, choć wolałem trzymać się z daleka od
    klonów, choć idea pod postacią lion's juź mnie skusiła.
    > KK nadal są darmowe? A dodatkowe? I naklejki?

    KK mam 100% darmową, dodatkowe nie wiem, wydanie naklejki 10zł (raz na kilka
    lat przeżyję - tak mi obiecał konsultant).

    > Ciekawostka, że mają, myślałem, że tylko citek zrobił - brakuje mi tego, nadal
    mają, ale niestety wprowadzili opłaty.
    > A, a getout wydaje naklejki zarówno do KK visa jak i MC?

    Chyba tak, bo pytali co chcę.

    > Citek daje tylko do MC - a jeśli brać z getoutu, to tylko visę.

    Bo przewalutowanie 0%?

  • 13. Data: 2018-06-24 23:23:52

    Sat, 23 Jun 2018 01:30:35 -0700 (PDT), w
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > A w ogóle w jaki sposób uszkodziła się ta karta?

    Postąpiłem z nią skrajnie nieodpowiedzialnie :))

    > Do korzystania z chipa w POSach wystarczy pół karty ;) - jedynie by chip dobrze
    ustawić w czytniku oraz mieć go potem za co wyciągnąć.

    Miałem mniej, bo zabrałem się za modyfikację ;)