eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzeniesienie limitu kredytowego z KB+ wymagania specjalne › Re: Przeniesienie limitu kredytowego z KB+ wymagania specjalne
    From: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przeniesienie limitu kredytowego z KB+ wymagania specjalne
    Date: Fri, 17 Dec 2004 22:12:35 +0100

    > Ja jestem czlowiek starej daty i uwazam, ze do roznych nietypowych

    Co rozumiesz przez "nietypowe rzeczy"? Czy chodzi Ci o składanie reklamacji?

    > rzeczy dobrze jest miec konto w banku, do ktorego w razie czego mozesz
    > pojsc i usmiechnac sie do urzedniczki albo zazadac rozmowy z
    > kierownikiem.

    Albo np. mieć od ręki papierowy dowód wpłaty/przelewu z pieczątką i
    parafką ;-)

    > Jesli masz pod reka oddzial PKOBP, to zajrzyj, zobacz czy nie ma

    Mam bardzo pod ręką, dlatego wymieniłem PKO BP jako bank preferowany ze
    względu na bezprowizyjne bankomaty. Co do "podręczności", to przez okno
    kuchni obserwowałem nawet towarzystwo, które ze dwie nocki i dwa dzionki
    stało pod tymże oddziałem po przesławne akcje...

    > ogoniastych kolejek i zapytaj, co ci o przeniesieniu kredytu

    Do kas z reguły są kolosalne (bo można tamże bez prowizji płacić za
    czynsz w tutejszej SM tudzież za wodę i jeszcze chyba coś) ale do
    niedysponentek "bezgotówkowych" chyba nie jest tak źle. Trudno mi
    powiedzieć, bo ostatni raz byłem tam chyba niemal rok temu.

    > powiedza...

    No, spróbować nie zawadzi, zwłaszcza, że do BOŚa i Fortisa mam spory
    kawałek (najbliższe są w centrum Lublina).

    Czyli sugerujesz Superkonto z PKO Inteligo + "normalne" Inteligo (to
    drugie już mam)?

    Przemek