eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzeniesienie limitu kredytowego z KB+ wymagania specjalne › Re: Przeniesienie limitu kredytowego z KB+ wymagania specjalne
    From: Human Being <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przeniesienie limitu kredytowego z KB+ wymagania specjalne
    Date: Fri, 17 Dec 2004 12:06:53 +0100

    Przemyslaw Kowalik wrote:
    > Chodzi mi o transakcje _gotówkowe_. A w Fortisie jest tak: w e-pakiecie
    > wszystkie wypłaty z bankomatów są bezprowizyjne (choć zagranicznie sobie
    > rekompensują podobnież kursami walut) ale nie ma limitu kredytowego. W
    > pakiecie srebrnym jest limit kredytowy ale wypłaty w bankomatach
    > krajowych kosztują 3,90 PLN. Sprawę rozwiązywałoby teoretycznie
    > posiadanie e-pakietu + srebrnego ale srebny jest za free tylko pierwszy
    > rok a potem kosztuje bodajże 9 PLN/mies. Jakby dodać do tego jeszcze 8
    > PLN za e-pakiet to robi się za drogo.

    Tak, tak, przepraszam ;-) Dopiero jak wypiłem kawę, to się połapałem,
    bo mi nagle coś zaczęło nie pasować w tym co napisałem ;-)

    Ja zadowolony jestem z konta (wspólnego) w inteligo (bez limitu
    kredytowego), choć po podliczeniu wychodzi mi, że jest również drogo.
    Rocznie jakieś 220 do 250 zł.

    Już dłuższy czas testuję VWBd (Konto e-direct w połączeniu z Plus
    Kontem). Póki co działa dobrze, ale niestety nie można go
    przekształcić na konto wspólne :-( Jest to dla mnie akurat sporym minusem.

    Tak myślę, że Superkonto z dostępem do konta przez Internet (PKO
    Inteligo) byłoby dla Ciebie chyba najlepszym rozwiązaniem. Spradź
    tylko czy da się przenieść taki sam limit kredytowy na podstawie
    historii z innego banku.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair