  • 1. Data: 2015-12-04 20:24:57
    Temat: Przeniesienie KK z uproszczoną procedurą - gdzieś da się?
    Od: k...@g...com

    Czy ktoś jeszcze daje przeniesienie karty z łatwą procedurą bez papierów i innych
    dowodów na zarobki/zatrudnienie?

    Limit 20tys w Mbanku

  • 2. Data: 2015-12-04 23:48:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-12-04 o 20:24, k...@g...com pisze:
    > Czy ktoś jeszcze daje przeniesienie karty z łatwą procedurą bez papierów i innych
    dowodów na zarobki/zatrudnienie?

    > Limit 20tys w Mbanku

    praktycznie nie, banki będą badać zdolność kredytową = trzeba pokazać
    dokumenty dochodowe

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2015-12-07 21:54:24
    Temat: Re:Przeniesienie KK z uproszczon? procedur? - gdzie? da si??
    Od: MK <m...@i...pl>

    k...@g...com Wrote in message:
    > Czy kto? jeszcze daje przeniesienie karty z ?atw? procedur? bez papierów i innych
    dowodów na zarobki/zatrudnienie?

    > Limit 20tys w Mbanku

    Ostatnio zastanawialem sie nad przeniesieniem karty z raiffeisena.
    Millennium zaproponowalo przeniesienie na podstawie 3 ostatnich
    wyciagow. Nie skorzystalem, wiec nie wiem czy przeniesienie tak
    bezbolesne jak kiedys, ale tak twierdza.

    --
    MK

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/