  • 1. Data: 2015-12-03 20:15:02
    Temat: Podatek bankowy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    PiS wniesie dziś do marszałka Sejmu poselski projekt ustawy podatku od niektórych
    instytucji finansowych. Objęte nim zostaną banki, SKOK i ubezpieczyciele
    Podstawą opodatkowania będzie nadwyżka sumy wartości aktywów podatnika ponad 4
    mld zł,
    powiedział na konferencji prasowej Wojciech Jasiński, poseł PiS.

    Termin wprowadzenie to 1 lutego przyszłego roku.
    Stawka podatku dla banków to 0,39 proc. podstawy opodatkowania, a dla
    ubezpieczycieli
    0,6 proc. (w skali roku)
    Szacowane wpływy to 5-6 mld zł.

    http://pulsinwestora.pb.pl/4378836,89099,zalozenia-p
    odatku-bankowego

    Czyli mamy podział na banki i BANKI.
    Przypomnę, że Fiskus zabiera nam stale z %% dawanych przez banki -- za
    sprawą mBelki skorygowanej Vincentym. Z tego, co nam zabierze, Fiskus
    zapłaci za sądowe twierdzenia typu -- ,,wypukliny dysków to skolioza''.

    Z innych pieniędzy, zabranych bankom, sfinansowane będą plajty SKOKów.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2015-12-04 11:20:26
    Temat: Re: Podatek bankowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > podatnika ponad 4 mld zł,
    > powiedział na konferencji prasowej Wojciech Jasiński, poseł PiS.

    Jak to mialo byc - ponoc SKOK opanowane przez PIS, oni 4 mld nie maja
    :-)

    >Stawka podatku dla banków to 0,39 proc. podstawy opodatkowania, a dla
    >ubezpieczycieli
    >0,6 proc. (w skali roku)
    >Szacowane wpływy to 5-6 mld zł.

    >Czyli mamy podział na banki i BANKI.

    Tak jak obywateli, Obywateli i OBYWATELI.
    Jedni nie zaplaca nic PIT, inni 40%, inni 75% :-)

    P.S. Wyjatek dla NBP zrobili ? Czyli skonczy sie "w tym roku NBP nie
    wypracowal zysku" ? :-)

    >Przypomnę, że Fiskus zabiera nam stale z %% dawanych przez banki --
    >za

    nam, a teraz zabierze bankom :-)

    >sprawą mBelki skorygowanej Vincentym. Z tego, co nam zabierze, Fiskus
    >zapłaci za sądowe twierdzenia typu -- ,,wypukliny dysków to
    >skolioza''.

    Nie narzekaj - z tych pieniedzy wyplacilby ci rente, gdyby stwierdzil
    inaczej.

    Poza tym przeciez slyszales - sady sa niezalezne i Fiskusowi nic do
    nich.
    Ma im przestac placic ? Prezydent i Prezes juz to pewnie planuja :-)

    >Z innych pieniędzy, zabranych bankom, sfinansowane będą plajty
    >SKOKów.

    Ale skoki tez sie na te pieniadze skladaja. Bo teraz piszesz o BFG -
    Fiskusowi nic do tego.
    Poza tym, ze byc moze go wlasnie opodatkuje, jesli nie bezposrednio,
    to byc moze posrednio.

    J.

  • 3. Data: 2015-12-07 04:52:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 566168eb$0$679$6...@n...neostrada.pl

    Ciekawe, co na to TK. ;)

    > nam, a teraz zabierze bankom :-)

    Ale nam nadal zabiera.

    > Nie narzekaj - z tych pieniedzy wyplacilby ci rente, gdyby stwierdzil inaczej.

    TK (jak na populistę przystało) zadbał o poparcie uliczne wodza Petru,
    ale że mnie nie przekupił, więc nie obdarzę Rzeplińskiego mą łaską. :)
    Co by tu napisać kąśliwego o TK?... Hm...

    Niejeden raz sąd stwierdził inaczej -- od zarania dziejów różne sądy stwierdzają
    inaczej. IMO wyrok Kiszowary jest precedensowy. ;) Zgodnie z Twoją interpretacją
    prawa -- należy mi wypłacić masę mas rent... Nie tylko polskiego budżetu na to
    nie stać, ale i światowego... Co wyrok -- to renta na moje konto... ;)

    Jest (jak w wiadomej ustawie o TK) kruczek... Nie piszesz, po jakim czasie należy
    mi tę rentę wypłacić...

    http://niezalezna.pl/73629-taczka-dla-rzeplinskiego

    Panie, wstydu sobie oszczędź i zrzeknij się członkostwa w Trybunale
    Konstytucyjnym,
    zanim zostaniesz stamtąd wywieziony na taczce - jedynie taką radę można dać
    Andrzejowi
    Rzeplińskiemu po skandalu, który z pełną świadomością wywołał.

    Rzepliński i Biernat po prostu muszą odejść. Sami albo na taczkach.

    Anita Gargas

    Droga pani.. IMO nie wystarczy zamachowców odstawić od koryta. :) Trzeba
    jeszcze znaleźć sposób (zgodny z prawem -- rzecz jasna) na ukaranie tychże
    zamachowców_w_białych_rękawiczkach... I ukrać przykładnie...

    Do niekumatych -- stwierdzenie: ,,wypukliny to skolioza'' należy
    do sprawy o Kartę parkingową, nie o rentę. Obie sprawy łączą się
    raczej słabo:

    -- w obu sprawach jestem odwołującym się;
    -- obie sprawy prowadzi sąd białostocki;
    -- jedną z osób tworzących skład Sądu Okręgowego
    sankcjonującego ww. stwierdzenie jest sędzia
    prowadząca obecnie sprawę o rentę.

    W wypadku JF -- trudno zgadnąć, czy JF jest głupi, czy cwanie
    mąci. W wypadku sędziów TK -- pierwszy wariant odpada. :) JF
    być może nie ogarnia (w co wątpię) swym umysłem problemu,
    o którym piszE, ale autorzy wiadomej ustawy o TK doskonale
    zdawali sobie sprawę z tego, co tworzą -- i po co (w jakim
    celu) tworzą.

    IMO:

    -- TK przekupił posłów PiS datkiem wysokim na 150 mld pln.
    (wyrok w sprawie OFE)

    -- TK zadbał o uliczne poparcie mas.
    (wyrok w sprawie kwoty wolnej od podatku, ale nie tylko ten)

    -- Nowoczesna (RPetru) przygotowała uliczny zamach stanu
    na wypadek prawnego przejęcia władzy przez PiS.

    -- Polskie prawo celowo jest budowane jako miękkie, grząskie,
    pełne niedomówień, sprzeczności, rzekomych omyłek itp. błędów.

    > Poza tym przeciez slyszales - sady sa niezalezne i Fiskusowi nic do nich.

    Sądy są utrzymywane przez Fiskusa.

    > Ma im przestac placic ? Prezydent i Prezes juz to pewnie planuja :-)

    Nie wiem, co planuje Prezes z Prezydentem, ale Ziobro planuje
    inwestycje w budownictwie. ;) Popieram -- zasilenie pieniędzmi
    państwa sektora budowlanego jest słuszne w obecnej sytuacji.
    Nie wolno dopuścić do przepełnienia/przeludnienia w budynkach
    wieziennych...

    http://naszeblogi.pl/59064-ziobro-zapowiada-ze-czlon
    kami-platformy-wypelni-wiezienia
    http://www.tvn24.pl/wideo/z-anteny/ziobro-do-wiezien
    ia-gangsterzy-pruszkowa-wychodza,577055.html?playlis
    t_id=19213

    > Ale skoki tez sie na te pieniadze skladaja.

    Od niedawna.

    > Bo teraz piszesz o BFG - Fiskusowi nic do tego.

    Piszę wyraźnie -- 'z innych pieniędzy'.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'