  • 1. Data: 2005-04-18 16:06:16
    Temat: Przeniesienie KK do Bph to fikcja?
    Od: "Tomasz Bieńkowski" <d...@w...pl>

    Dzis byłem w Bepehu celem uzyskania informacji o przeniesieniu (likwidacji)
    karty z inego banku w zamian za ich produkt "darmowy". I co się
    dowiedziałem? ... że muszę i tak dostarczyć wszystkie kwity zatrudnienie
    itp. Pytanie moje jak to? A panienka na to że funkcjonuje to tylko w
    stosunku do klientów którzy mają u nich konto i jeszcze przyznany odpowiedni
    limit debetowy! No to ja się pytam po jaką ...... oni piszą, że można do
    nich przenieść kartę na podstawie historii poprzedniej? Przeciez to normalna
    procedura od zera! Acha jeszce jedno od nośnie "darmowej" karty przez 1 rok
    dotyczy tylko posiadaczy srebrnego sazamu więc dochodzi i tak opłata za
    prowadzenie ror-u!!

    --
    Pozdrawaiam Tomek

  • 2. Data: 2005-04-18 16:15:54
    Temat: Re: Przeniesienie KK do Bph to fikcja?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tomasz Bieńkowski <d...@w...pl> wrote:
> [...]
    > jeszce jedno od nośnie "darmowej" karty przez 1 rok dotyczy tylko
    > posiadaczy srebrnego sazamu więc dochodzi i tak opłata za prowadzenie

    No niby ja mam u nich konto, ale nic o tym nie mowilem przy skladaniu,
    debetu tez nie mam, a karte PremiumClub mam... :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-04-18 17:01:18
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Tomasz Bieńkowski wrote:
> [...]
    > funkcjonuje to tylko w stosunku do klientów którzy mają u nich konto
    > i jeszcze przyznany odpowiedni limit debetowy!

    Niektóre panienki tak mają, np. w Zabrzu na rogu Wolności i Dubiela ;-)
    Należy im wyraźnie powiedzieć, że jeżeli miałbyś ochotę chodzić za
    papierkami, to możesz iść gdziekolwiek. W moim przypadku powiedziała, że
    zapyta się kolegi kierownika. Kolega kierownik wiedział co to jest
    przeniesienie karty.
    Jeżeli nie skutkuje, spróbuj zmienić oddział.

  • 4. Data: 2005-04-18 17:28:19
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > No niby ja mam u nich konto, ale nic o tym nie mowilem przy skladaniu,
    > debetu tez nie mam, a karte PremiumClub mam... :)

    No, ale nie każdy się nazywa M. Amra. M., prowadzi serwis piarowy i podrzuca na
    grupę różne, niekoniecznie przetworzone, niekoniecznie rzetelne wiadomości, po
    części (śwaiadomie lub nie) jest tubą także tego banku :-D

    Jacek

  • 5. Data: 2005-04-18 17:47:19
    Od: "$$Szalony_Kapeluszknik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Tomasz Bieńkowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to normalna procedura od zera! Acha jeszce jedno od nośnie "darmowej"
    > karty przez 1 rok dotyczy tylko posiadaczy srebrnego sazamu więc dochodzi

    Obsługa quality normal in BPH :)

    Czyli panienka nie wie nic o produkcie. Przeniosłem, fakt ze dawno, karte do
    BPH z Rafiego (bez zamykania tejze). I działa. Niedawno robiłem nowe. I sa
    za darmo, a nie mam w BPH nic poza KK.

    Nie przejmuj sie, koresponduje ostatnio z centrala, bo miałem nadzieje, ze
    tam obsluga bedzie na wyzszym poziomie. Natomiast jest bardzo podobnie...

    MAd Hat
    ter

  • 6. Data: 2005-04-18 17:52:40
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Tomasz Bieńkowski <d...@w...pl> wrote:
    > Dzis byłem w Bepehu celem uzyskania informacji o przeniesieniu
    > (likwidacji)
    > karty z inego banku w zamian za ich produkt

    Ja złożyłem wniosek przez internet. Dostalem karte za free, a karta
    przenoszona została. Dałem im _tylko_ trzy ostatnie wyciągi.

  • 7. Data: 2005-04-18 18:22:43
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

> [...]
    > karty z inego banku w zamian za ich produkt "darmowy". I co się
    > dowiedziałem? ... że muszę i tak dostarczyć wszystkie kwity zatrudnienie

    wg moich informacji - dotyczy limitu wiekszego niz 4ooo zl, ponizej raczej
    procedura jest uproszczona i wystarczy jak w relamie
    zapewne wiec wnioskowales o limit wyzszy

    >Acha jeszce jedno od nośnie "darmowej" karty przez 1 rok
    > dotyczy tylko posiadaczy srebrnego sazamu więc dochodzi i tak opłata za
    > prowadzenie ror-u!!

    hmm, nie mam sezama ani zadnego innego konta (obecnie) i oplate mam
    obnizona jak w reklamie
    no i w bph nie jest napisane przez 1 rok, tylko "na całe zycie" czy jakos
    tak

  • 8. Data: 2005-04-18 18:58:21
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "Tomasz Bieńkowski" <d...@w...pl> wrote:

    > Dzis byłem w Bepehu celem uzyskania informacji o przeniesieniu (likwidacji)
    > karty z inego banku w zamian za ich produkt "darmowy". I co się

    Ogólnie - uświadom może tę pracownicę. O produktach, które oferuje jej
    firma.
    Mi się udało 'przenieść' kartę bez problemów.
    'Przenieść', dlatego że zostawiłem sobie starą (Visę w Multibanku), a
    wziąłem nową MC u nich. Za darmo oczywiście i bez choćby _jednego_ papierka
    (no dobra - musiałem pokazać dowód i wypełnić jakiś wniosek/formularz).
    Za to z uzyskaniem dostępu internetowego do rachunku tejże karty kredytowej
    użerałem się prawie 1.5 miesiąca... (ale w końcu dzisiaj udało mi się
    uzyskać ten dostęp).

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 9. Data: 2005-04-18 19:54:42
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Krab <_...@k...pl__> napisał(a):

    > wg moich informacji - dotyczy limitu wiekszego niz 4ooo zl, ponizej raczej
    > procedura jest uproszczona i wystarczy jak w relamie
    > zapewne wiec wnioskowales o limit wyzszy

    No też nie. Ja dostałem kartę z dużo większym limitem na podstawie 3
    wyciągów z BZWBK, bez żadnych problemów. Nikt sie nawet nie zająknął o
    zaświadczenie o zarobkach. Limit jak w BZWBK i z tamtej karty nie musiałem
    rezygnować. Nie mam u nich ROR'a. Wziąłem jeszcze dodatkową kartę dla żony.
    W sumie to aż sie zdziwiłem, że wszystko tak bezproblemowo poszło.
    Widać zależy na kogo się trafi...

    Miłego dnia
    Tomek

  • 10. Data: 2005-04-18 20:12:37
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > podrzuca na grupę różne, niekoniecznie przetworzone, niekoniecznie
    > rzetelne wiadomości, po części (śwaiadomie lub nie) jest tubą także

    He, he ;) Dobre, dobre. Szukam jakiegos sponsora dla serwisu, bo juz
    troche na kieszeni ciazy jego utrzymanie.. :)
    Ale z karta BPH - serio. Dalem karte Multi (ktora hehe byla pod lokate)
    i dostalem electrona BPH PartnerClub za chwile. Donioslem wyciagi +
    ksiazeczke wojskowa i wsio :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!