  • 1. Data: 2005-04-18 14:35:10
    Temat: Szukam pracy dodatkowej Warszawa
    Od: "Paweł " <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Mieszkam w Warszawie mam 31 lat. Obecnie studiuję informatykę, a od 6 lat
    serwisuję urządzenia komputerowe. Poszukuję pracy dodatkowej na terenie
    Warszawy. Na co dzień zajmuję się serwisowaniem urządzeń komputerowych dla
    dużego banku zachodniego. Do moich obowiązków należy
    - naprawa sprzętu komputerowego
    - instalacja oprogramowania z rodziny Micrsoft
    - obsługa i konserwacja drukarek z rodziny HP
    - rozbudowa sieci komputerowej ( dodatkowe okablowanie )
    - ogólne naprawy biurowe
    - konserwacja sprzętu
    - instalacja sprzętu
    - przebudowa sieci komputerowej
    - składanie od podstaw jednostek
    Należę do osób uczciwych, odpowiedzialnych, zdyscyplinowanych, punktualnych,
    poważnie traktującą swoją pracę. Mam własny samochód, prawo jazdy kat B.
    W przypadku zainteresowania moja osobą, proszę o kontakt, udzielę bardziej
    szczegółowych informacji. mail m...@p...onet.pl

    Pozdrawiam Paweł

  • 2. Data: 2005-04-18 14:50:18
    Temat: Re: Szukam pracy dodatkowej Warszawa
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-18 16:35, Paweł wrote:

    > Mieszkam w Warszawie mam 31 lat. Obecnie studiuję informatykę, a od 6 lat
    > serwisuję urządzenia komputerowe.

    Do umiejętności dopisz "przestrzeganie" netykiety, będą się o ciebie
    zabijać.

    --
    Peet

  • 3. Data: 2005-04-18 14:51:29
    Od: Peet <j...@t...pbz>

  • 4. Data: 2005-04-18 18:55:02
    Od: pogromca_mamutów <p...@o...plSTOPSPAM>

    Po pierwsze SPAM !!!
    Po drugie twoje referencje nie sa zbytnio dobre, przepraszam Cie ale
    złożyć komputer czy zainstalowac windowsa albo naprawic drukarke potrfi
    kazdy troche bardziej doswiadczony uzytkownik Pc, jakbys napisal ze
    bardzo dobrze znasz Linuxa, programowanie C, zaawansowana obsluga
    serwerow, to by pewnie bylo łatwiej. Wybacz ale przy twoim wieku raczej
    nie liczyłbym ze znalezieniem pracy w tym kierunku.