  • 1. Data: 2005-11-03 18:53:18
    Temat: Przeniesienie KK
    Od: Przemek <c...@p...pf.pl>

    Witam,

    Które banki obecnie proponują przeniesienie karty kredytowej, bez
    dodatkowych zaświadczeń z zakładu pracy?

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2005-11-03 18:58:59
    Temat: Re: Przeniesienie KK
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Przemek <c...@p...pf.pl> wrote:
    > Które banki obecnie proponują przeniesienie karty kredytowej, bez
    > dodatkowych zaświadczeń z zakładu pracy?

    hmm - przeniesienie zazwyczaj jest tylko na 3 ostatnie wyciagi.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 3. Data: 2005-11-03 19:01:15
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Przemek napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Które banki obecnie proponują przeniesienie karty kredytowej, bez
    > dodatkowych zaświadczeń z zakładu pracy?
    >
    > Pozdrawiam
    > Przemek

    Invest Bank
    Getin Bank

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2005-11-03 19:06:41
    Od: Przemek <c...@p...pf.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > hmm - przeniesienie zazwyczaj jest tylko na 3 ostatnie wyciagi.

    Spotkałem się, że oczekiwali jeszcze historii z rachunku na który
    wpływało wynagrodzenie. Historii takiej oczekiwali za 6 miesięcy.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 5. Data: 2005-11-03 19:20:04
    Od: trainer <t...@p...org>

    BPH http://www.kartykredytowe.pl/2164.dhtml?section=1653

  • 6. Data: 2005-11-03 20:51:51
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Thu, 03 Nov 2005 20:06:41 +0100, Przemek napisał(a):

    > Spotkałem się, że oczekiwali jeszcze historii z rachunku na który
    > wpływało wynagrodzenie. Historii takiej oczekiwali za 6 miesięcy.

    Niedawno na podstawie 3 wyciągów z Citi zrobiłem sobie "NG" w Rajfie - nie
    żądali niczego ponadto, dali 30% więcej limitu, nie oczekiwali też
    likwidacji plastiku Citi.

    --
    Olgierd
    ||| gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@p...pl |||

  • 7. Data: 2005-11-03 21:05:10
    Od: Przemek <c...@p...pf.pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Niedawno na podstawie 3 wyciągów z Citi zrobiłem sobie "NG" w Rajfie - nie
    > żądali niczego ponadto, dali 30% więcej limitu, nie oczekiwali też
    > likwidacji plastiku Citi.

    Właśnie dlatego pytam, żeby się zorientować gdzie przy przeniesieniu
    kart nie oczekują jeszcze jakiś dodatkowych dokumentów.

    A jakie są limity na kartach Eaiffeisen? Bo nie umiem znaleźć na ich
    stronie.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 8. Data: 2005-11-03 21:16:13
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-11-03 22:05- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Przemek, gdy pisał(a):

    > A jakie są limity na kartach Eaiffeisen? Bo nie umiem znaleźć na ich
    > stronie.

    Różne, różniaste. Zależy od potrzeb klienta i jego wiarygodności.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 9. Data: 2005-11-03 21:17:54
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Thu, 03 Nov 2005 22:16:13 +0100, yayco napisał(a):

    > Różne, różniaste. Zależy od potrzeb klienta i jego wiarygodności.

    Standardowo Rajfaj daje 20% więcej niż klient ma na poprzedniej karcie,
    może być to podwyższone do 30%.

    --
    Olgierd
    ||| gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@p...pl |||