    From: "BaLab" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelewy zagraniczne - internet
    Date: Sun, 5 Jan 2003 22:57:53 +0100

    Użytkownik "Cichy" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ava80g$khv$1@news.tpi.pl...
    > Czy jako osoba prywatna moge bez problemu dokonac płatności przelewem na
    > konto osoby fizycznej lub firmy majacej rachunek w banku w innym kraju ?
    > Chdzi mi o przelew zlecony drogą internetową.
    > Jakie banki w Polsce oferuja taką usługę?

    W zasadzie tak. Zawsze możesz zostać poddany kontroli dewizowej. Dlatego
    lepiej nie przekraczac pewnych magicznych kwot (chyba coś koło 2,5 tys.
    Euro) - kiedy to bank ma obowiązek poinformowac kogoś tam o przelewie. Od
    jakieś kwoty wymagane są tez zezwolenia dewizowe. Z ebanków przelewy
    zagraniczne oferują multi i nordea. Ta druga okazała się cholernie dla mnie
    droga. Multi jest tanszy, ale wszystko zalezy od tego gdzie chcesz cash
    wyslac.

    Pozdrawiam,
    BaLab