  • 1. Data: 2003-10-19 13:47:05
    Temat: Przelewy za granicę z mBanku
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@b...of.spam>

    napiszcie jak to jest, bo na stronach mBanku nie mogę znaleźć (albo źle
    szukam)... Czy z konta eKonto można wykonywać przelewy zagraniczne?

    --
    Your universe is only a
    product of your mind

  • 2. Data: 2003-10-19 13:48:46
    Temat: Re: Przelewy za granicę z mBanku
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    1...@d...is.for.all.the.evil.in.
    man,
    Wiedźma Ple-Ple <n...@b...of.spam>:
    > napiszcie jak to jest, bo na stronach mBanku nie mogę znaleźć (albo
    > źle szukam)... Czy z konta eKonto można wykonywać przelewy
    > zagraniczne?

    Nie.
    Odbierac tak.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-10-19 15:47:15
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@b...of.spam>

    "Robert" <u...@o...pl> wrote:

    > 1...@d...is.for.all.the.evil.in.
    man,
    > Nie.
    > Odbierac tak.

    A czy planują wprowadzic w przyszłości (niedalekiej)?

    --
    Activate the aggression that exposes the hidden
    Denying the existence of praying to illusions

  • 4. Data: 2003-10-19 15:48:22
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@b...of.spam>

    "Robert" <u...@o...pl> wrote:

    > Nie.
    > Odbierac tak.

    To jeszcze inaczej... Jaki bank z dostępem on-line pozwala na takie
    przelewy??

    --
    Your universe is only a
    product of your mind

  • 5. Data: 2003-10-19 16:27:56
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Wiedźma Ple-Ple" <n...@b...of.spam> napisał w wiadomości
    l.in.man...

    > To jeszcze inaczej... Jaki bank z dostępem on-line pozwala na takie
    > przelewy??

    Multibank ZTCW..

    Leszek Kowalski

  • 6. Data: 2003-10-19 17:15:43
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    1...@d...is.for.all.the.evil.in.
    man,
    Wiedźma Ple-Ple <n...@b...of.spam>:

    > To jeszcze inaczej... Jaki bank z dostępem on-line pozwala na takie
    > przelewy??

    Nordea, Multibank, KB chyba i jeszcze jakis, zapomnialo mi sie ;) - poszukaj
    w archiwum, duzo bylo takich pytan ostatni.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-10-19 17:16:25
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    1...@d...is.for.all.the.evil.in.
    man,
    Wiedźma Ple-Ple <n...@b...of.spam>:

    > A czy planują wprowadzic w przyszłości (niedalekiej)?

    Zapowiadali, ze ok. polowy roku 2003 beda rach. walutowe, no to chyba z
    przelewami. Ale jak widzisz, jest "lekki" poslizg.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-10-19 17:36:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wiedźma Ple-Ple wrote:
    > To jeszcze inaczej... Jaki bank z dostępem on-line pozwala na takie
    > przelewy??

    Nordea Bank, MultiBank, Millennium, KB.
    citi przez telefon

  • 9. Data: 2003-10-19 21:04:11
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@b...of.spam>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote:

    > Nordea Bank, MultiBank, Millennium, KB.
    > citi przez telefon

    Z tego to chyba najbardziej podpasowałoby mi Citi... Posprawdzam oferty
    - dzięki wszystkim za informacje :)

    --
    My touch is inhumane
    Nocturnal beast inside

  • 10. Data: 2003-10-20 20:38:12
    Od: "GOL" <g...@W...onet.pl>

    "Wiedźma Ple-Ple" <n...@b...of.spam> wrote in message
    l.in.man...

    > Z tego to chyba najbardziej podpasowałoby mi Citi... Posprawdzam oferty
    > - dzięki wszystkim za informacje :)

    Nie napisałaś czy interesują cię także banki, które wymagają do obsługi kont
    walutowych on-line posiadania rachunku złotowego w danym banku. Warunek ten
    może zmienić (znacznie) listę.
    KB na przykład wymaga założenia Ekstrakonta. Jeżeli tego nie zrobisz to nie
    masz najmniejszej możliwości obsługi rachunku walutowego via WWW :(

    Pozdrawiam
    GOL