  • 11. Data: 2003-10-23 19:30:29
    Temat: Re: Przelewy za granicę z mBanku
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@b...of.spam>

    "GOL" <g...@W...onet.pl> wrote:

    > Nie napisałaś czy interesują cię także banki, które wymagają do obsługi kont
    > walutowych on-line posiadania rachunku złotowego w danym banku. Warunek ten
    > może zmienić (znacznie) listę.

    To akurat nie jest problem - można mieć zawsze dwa rachunki: złotowy i
    walutowy i w razie potrzeby przelewać z jednego na drugi... :))

    > KB na przykład wymaga założenia Ekstrakonta. Jeżeli tego nie zrobisz to nie
    > masz najmniejszej możliwości obsługi rachunku walutowego via WWW :(

    Tzn. że jak mam konto złotówkowe to walutowe przez www mogę obsługiwać,
    a nie mając konta prowadzonego w PLN juz nie???

    NP: Morbid Angel - "Heretic"

    --
    Mortified by the lack of conscience
    Our sanctity bears no relevance

  • 12. Data: 2003-10-29 21:46:38
    Od: "GOL" <g...@W...onet.pl>

    "Wiedźma Ple-Ple" <n...@b...of.spam> wrote in message
    l.in.man...
    > Tzn. że jak mam konto złotówkowe to walutowe przez www mogę obsługiwać,
    > a nie mając konta prowadzonego w PLN juz nie???

    Dokładnie tak mnie poinformowano w oddziale KB. Na moją usilną prośbę
    spróbowali nawet uaktywnić mi dostęp przez WWW ale w momencie zakładania
    profilu system _wymagał_ podania numeru rachunku PLN i zadowolona (że ma
    rację) pani powiedziała "a nie mówiłam" :)

    Pozdrawiam
    GOL

  • 13. Data: 2003-10-30 07:03:52
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@b...of.spam>

    "GOL" <g...@W...onet.pl> wrote:

> [...]
    > profilu system _wymagał_ podania numeru rachunku PLN i zadowolona (że ma
    > rację) pani powiedziała "a nie mówiłam" :)

    Pewnie z szyderczym uśmieszkiem na ustach... ;))

    --
    Welcome...! to the elder ruins again
    The wind whispers beside the deep forest

  • 14. Data: 2004-08-15 09:59:53
    Od: r...@p...onet.pl

    Jest serwis dzieki ktoremu mozna robic przelewy za graniece
    Ma on konto w mBanku- wiec przelew na nie jest za darmo (z konta mbanku)
    Pobieraja za przelew 1% ale maksymalnie 0.5 EURO

    Adres do tego serwisu to:
    https://www.moneybookers.com/app/?rid=557023

    > 1...@d...is.for.all.the.evil.in.
    man,