    From: "Coronado" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelewy z BPH za granice ?
    Date: Mon, 19 Apr 2004 11:07:48 -0700
    Sender: k...@o...pl@w098.z066088151.lax-ca.dsl.cnc.net

    Co do Niemiec to nie wiem, ale ja wlasnie zrobilem sobie przelew na konto w
    USA. Musialem chyba 4 razy pytac sie w banku co z moim przelewem bo przez
    tydzien nic sie nie dzialo (w rejestrze: przelew przyjety do realizacji).
    Jak kwota w koncu zniknela mi w koncu z konta w BPH to na drugi dzien mialem
    ja juz w USA. Problem tylko to oplaty bo mnie niezle skrobneli: 65 zl w BPH,
    $25 bank posredniczacy i $10 moj bank.

    Pozdrawiam
    Coronado