  • Data: 2004-04-19 13:20:51
    Temat: Przelewy z BPH za granice ?
    Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ponoć BPH oferuje przelewy za granicę, które można realizować przez internet
    (tak jak krajowe).
    Ponieważ zwykle ciężko się zorientować w tabelach opłat mam pytanie do
    praktyków: czy byłby to dobry sposób na przelewanie do Niemiec kwoty około
    60 Euro (zakupy drobnych towarów w granicach 40-50 EUR + koszty
    pakietu/paczki)?
    Czy system 'łyka' niemieckie numery rachunków bankowych (Niemcy zwykle
    podają krótkie!!)?
    Jak szybko pieniążki widzi Niemiec u siebie na koncie (jeżeli widzi, bo nie
    wiem, jak tam u nich z bankowością internetową ;-)
    Finansowo najprościej porównać do listu wartościowego z gotówką, którego
    wysłanie Pocztą Polską kosztuje ok. 12 zł + 1 zł za każde deklarowane 50 zł
    wartości...
    TIA - JaC