  • Data: 2004-04-20 10:44:38
    Temat: Re: Przelewy z BPH za granice ?
    Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No tak, to zamyka sprawę.
    Parę groszy można dorzucić za komfort nie wychodzenia na pocztę :-) ale bez
    przesady...
    PKO BP ma ofertę za bodajże 60 zł, ale pójście tam to przeżycie nie
    mniejsze, niż Poczta Polska ;-))
    JaC
    Akurat do Stanów to listów wartościowych z gotówką nie przyjmują, dla
    odmiany do Niemiec poczta nie realizuje przekazów pieniężnych.

    > Co do Niemiec to nie wiem, ale ja wlasnie zrobilem sobie przelew na konto
    w USA.
    > Musialem chyba 4 razy pytac sie w banku co z moim przelewem bo przez
    tydzien nic sie nie dzialo (w rejestrze: przelew przyjety do realizacji).
    > Jak kwota w koncu zniknela mi w koncu z konta w BPH to na drugi dzien
    mialem ja juz w USA.
    > Problem tylko to oplaty bo mnie niezle skrobneli: 65 zl w BPH, $25 bank
    posredniczacy i $10 moj bank.