eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelewy wewnątrzbankowe IdeaBank i OpenFinance - jak działają? › Re: Przelewy wewnątrzbankowe IdeaBank i OpenFinance - jak działają?
  • Data: 2011-06-13 15:10:58
    Temat: Re: Przelewy wewnątrzbankowe IdeaBank i OpenFinance - jak działają?
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Inteligentny człowiek nie zaprzecza temu czego nie widział. No, ale
    > to inteligentny.

    Mój drogi, nie możesz mówić o sytuacji przelewu między OpenFinance, a Getin
    Online, bo takiej możliwości przerwy tam nie ma. W święta i weekendy, tak
    samo, jak w normalne dni, wszystko idzie wewnątrz 6-22*.

    * - nie dotyczy momentów, kiedy system jest odcinany od świata, ten który my
    widzimy, ale to się zdarzyło dotychczas 2 razy

    Korzystam bardzo intensywnie, więc mi nie wmówisz, że jest inaczej :)

    Może mylisz Getin24 placówkowy z Getin Online - to są zupełnie różne systemy i
    tam dzieją się różne rzeczy, ale autor o to nie pytał.

    > Widać trafiałem na okresy gdy sesje szły eliksirem.

    Więc może ustalmy, czy Ty na pewno rozmawiasz o Getin Online i OpenFinance,
    czy o Getin24? Bo wszystko wskazuje na to, że o tym ostatnim.