  • Data: 2024-01-20 16:51:11
    Temat: Re: Przelewy w dni wolne
    Od: _Master_ <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-01-20 o 15:59, cef pisze:

    > To, że akurat zauważasz, że w bankach Cię robią w konia,
    > to nie powód, żeby się tym chwalić na grupach. Nie zauważasz
    > jak Cię robią w konia na stacji benzynowej, u fryzjera czy w spozywczym?
    > Masz jakąś osobę z opieki społecznej przydzielona skoro tak słabo sobie
    > radzisz w życiu?

    Stacja benzynowa nie jest pod nadzorem specjalnych organów za moje
    pieniądze. Płacę WYMAGAM.

    Gdybym w spożywczym miał puste półki jak za komuny bo "SPOŁEM" jest nie
    wydolne, nie punktualne, nie dokładne, drogie jak POCZTA POLSKA a jednak
    się upieramy aby to GÓWNO istniało to też miałbym prawo PROTESTOWAĆ.

    Dla utrwalenia:

    W polskiej bankowości NIE MA WOLNEGO RYNKU.

    W polskiej bankowości toleruje się proceder przetrzymywania pieniędzy
    klientów po kilka dni bez należnego za ten czas wynagrodzenia dla klienta.

    Kurwa brukselska powiedziałby że to nie praworządne -)