  • Data: 2024-01-20 12:28:43
    Temat: Re: Przelewy w dni wolne
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:uog88s$aef$2$chmurka8@news.chmurka.net>
    user _Master_ pisze tak:

    > Nie ma wolnego rynku a klienci nie są świadomi że pieniądze już NIE
    > MUSZĄ IŚĆ 3 DNI.
    > MOTŁOCH jest zachwycony że dostaje kredyt na karcie ale nie jest
    > świadomy że jego pieniądze są przetrzymywane w CZARNEJ DZIURZE i
    > generują zyski banksterki.
    > W tym czasie mogłyby pracować dla klienta.
    >
    > Jeszcze raz:
    >
    > Nie ma żadnego powodu technologicznego, prawnego, kosztowego aby
    > wszystkie przelewy nie były NATYCHMIASTOWE.

    tak się w Polsce nauczyli nygusy przetrzymywac przelewy

    mam tak:
    ide do sklepu po bułki i mleko
    chce płacić karta, o kurde pusta
    wyciagam telefon dzwonie do siostry, doładuj mi konto za 100 funtów
    doładowuje mi (z komórki)
    chowam telefon
    próbuje ponownie środki są
    chcesz paragon? tak nie
    nie

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne