  • Data: 2024-01-20 14:57:40
    Temat: Re: Przelewy w dni wolne
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-01-20 o 11:01, _Master_ pisze:

    > Gdzie?
    >
    > W bankowości gdzie jest specjalny nadzór i prawa konsumenckie i gdzie
    > jednocześnie panuje zmowa korporacyjna?
    >
    > Edukacyjnie:
    >
    > Jeśli na rynku dominuje kilka firm to one nie muszą się specjalnie
    > potajemnie umawiać aby zadziałała ZMOWA.
    > TAK. Nie da się za to KARAĆ ale to tak działa.
    >
    > Gdyby rynek był WOLNY to jakiś bank skończyłby z obłudą i ujednolicił
    > przelewy do tych korzystniejszych dla klienta NATYCHMIASTOWYCH.

    No ale przecież tak jest.

    > Zdobyłby nowych klientów może nawet zaoszczędziłby na uproszczeniu
    > systemów.

    Widać inne rzeczy w tych bankach nie wszystkim pasują.

    > Ale tak się nie dzieje bo trzymanie kasy podczas przelewu przysparza
    > zysków dla banków.
    >
    > Tak wiem... 99% gospodyń domowych w USA wystarcza obecny stan bo się
    > przyzwyczaiły ;-)

    Jak bank w którym mam rachunek walutowy bierze mi za przelew walutowy
    w kraju 5 zł chyba, to się nauczyłem, że przelewam na konto w DE i stamtąd
    sobie zasilam pozostałe rachunki walutowe w PL. I płacę tylko 1,3zł a
    nie 5 czy 10zł.
    Jak za kartę jest opłata jak nie zrobisz 100zł czy ileś tam obrotu
    kartą, to zgodnie z regulaminem zapłacisz jak nie umiesz zapłacić raz
    czy dwa tą kartą.
    Jak dają kredyt w rachunku i go potrzebujesz, to bierz jak jest promocja
    a nie wtedy,
    kiedy jest najwyższa cena. Naucz się korzystac z banków, to będziesz
    miał taniej.