  • Data: 2015-05-20 08:34:37
    Temat: Re: Przelewy, a dane zlecajacego przelew.
    Od: n...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 18 maja 2015 09:49:25 UTC+2 użytkownik 666 napisał:
    > Z których banków razem z przelewem eliksir nie idzie adres zlecającego przelew, a
    idzie jedynie sama nazwa (imię i nazwisko)
    > posiadacza rachunku? Czasem nie chcemy adresu płatnika ujawniać, a czasem adres z
    rachunku bankowego może być mylący (np. przy
    > zakupach i dostawie na inny adres, czy w wielu podobnych przypadkach).

    w kilku bankach (np. Alior, TeDebile, mBank) można zmienić dane adresowe i
    zatwierdzić sms-em. Parę razy ratowałem się w ten sposób że przed zleceniem
    konkretnego przelewu wpisywałem właściwe ("jednorazowe") dane adresowe w
    ustawieniach osobistych (mówię o adresie "stałego zameldowania"), robiłem przelew i z
    powrotem korygowałem dane w ustawieniach osobistych.

    partyzantka, prowizorka i nieco uciążliwe - ale efekt był taki jak chciałem...